חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם

פייס טייט – Facetite

מה זה פייס טייט?

פייס טייט זאת שיטה חדשה ומהפכנית הנעזרת בקנולה (צינורית) דקה כדי להחדיר אנרגיית גלי רדיו מתחת לעור ובכך גורמת להמסת שומן מבוקרת, שבעזרתה ניתן להגיע לתוצאות הטיפול שעד היום אפשר היה לקבל רק בעזרת ניתוחים פלסטיים.

במהלך הטיפול שהוא בדרך כלל מתבצע תחת הרדמה מקומית בלבד, צינורית דקה שמוחדרת מתחת לעור ומשחררת אנרגיית גלי רדיו שגורמים לחימום מדוד של רקמת השומן והעור וכך מגיעים להמסת שומן ,מתיחת העור והידוק סיבים פיברוטיים כדי להפחית את צניחת העור באזור המטופל ולקבל מראה צעיר ורענן.

מה היתרונות של פייס טייט?

• אין חתכים וכתוצאה מכך גם אין צלקות.
    • הידוק עור משמעותי (עד 40% התכווצות העור שנצפתה במחקרים קליניים).
    • טיפול בודד.
    • תוצאות עקביות.
    • שטפי דם, נפיחות וכאבים מינימליים.
    • זמן החלמה קצר.
    • בטיחות הטיפול.

מי הם מועמדים לטיפול?

כל אדם ששוקל לעשות מתיחת פנים או הרמת צוואר נפול אך נרתע עכב כאבים, עלות, צלקות וזמן החלמה.

זה מתאים כאשר אנחנו שומעים:

"יש לי עור נפול בצוואר ואני רוצה למתוח אותו אבל אינני רוצה להפסיד הרבה ימי עבודה"

"בא לי לעשות מתיחת פנים אבל מפחד מצלקות אחרי"

"זה נראה ממש טוב כאשר אני מותח עור אחורה אבל הרופא שלי אומר שאני עדיין לא מתאימה למתיחת פנים"

האם זה כואב?

בגלל שהטיפול מתבצע תחת הרדמה מקומית, אין שום כאב במהלך הטיפול, לאזורים גדולים או משולבים או אם הטיפול מתבצע כחלק מתהליך כירורגי הפרוצדורה נעשית תחת הרדמה כללית.

לאחר הליך, רוב מוחלט מהמטופלים לא מתלוננים על כאבים ובמקרה הצורך הכאב נשלט בצורה טובה על ידי מתן משככי כאבים.

איך זה עובד?

צינורית דקה מוחדרת מתחת לעור דרך חור קטן שנוצר על ידי דקירת מחט ואנרגיה שרצה בין מוליך חשמלי קטן שנמצא מתחת לעור ומוליך נוסף גדול יותר שנע מעל העור.

גלי רדיו שהמוליכים משחררים מחממים את הרקמה ביניהם עד טמפרטורות מוגדרות ואחראים על הנעת תהליך יצור קולגן חדש בשכבה עמוקה של העור וחיזוק סיבים שמחברים בן העור לרקמה התת עורית.

בדרך האנרגיה גם ממיסה שומן שנמצא במקום.

הטמפרטורה מבוקרת בקפדנות וקיימים סנסורים שמפסיקים זרימת גלי רדיו כאשר טמפרטורה מגיעה לרף עליון כדי למנוע חימום יתר של הרקמה.

מה תהליך התאוששות? כמה זמן נמשכת החלמה?

התאוששות נמשכת ימים בודדים לעומת שבועות במקרה של מתיחת פנים או הרמת צוואר.

קיימת תחושה מסוימת של חוסר נוחות ,נפיחות ושטפי דם . נדרש לחבוש מסיכת לחץ לתקופה של 3 ימים

הריפוי נמדד בימים ולא בשבועות כמו לאחר מתיחת פנים, מתיחת צוואר או בטן. יש מידה מסוימת של אי-נוחות, נפיחות וחבורות קלות.

רוב המטופלים חוזרים לפעילות רגילה תוך מספר ימים.

כמה טיפולים נדרשים?

אחד! בטיפול אחד בלבד אתה יכול להשיג תוצאות כירורגיות ללא צלקות וללא זמן החלמה ממושך.

באילו אזורים בגוף ניתן לטפל?

הטיפול מיועד לפנים, צוואר, קו הלסת והבטן. ניתן לטפל גם באזורים נוספים.

כמה מהר ניתן לראות את התוצאות?

כ-30% מהתוצאה הסופית ניתן לראות מיד במהלך ההליך בגלל התכווצות עור וסיבים תת עוריים.

שלושה חודשים אחרי הטיפול, התוצאה הולכת ומשתפרת, עם זאת העור גם אחרי הטיפול ימשיך להתכווץ ואת התוצאות הטובות ביותר נראה ב-12 חודשים לאחר הליך.

איך הטיפול מתבצע?

הטיפול הוא פולשני מינימלי, אך עדיין פולשני , עקב כך נדרשת סטריליות במהלך הטיפול. זה מבוצע תחת הרדמה. אזור קטן מאוד יכול להיות מטופל עם הרדמה מקומית בלב.

כמה זמן נמשכות התוצאות?

התוצאות צפויות להימשך לפחות חמש שנים. לשם השוואה, מתיחת פנים התוצאה נמשכת מ-7 עד 10 שנים.

מהם הסיכונים?

ניתן לצפות אי-נוחות זמנית, נפיחות וחבורות. לעיתים, קיימת אדמומיות ובמקרים נדירים מאוד כוויות בעור אשר ניתן למנוע עם טכניקה מדויקת. הטיפול בצוואר הגברי עלול לגרום לאובדן זקן באזור המטופל.

האם זה בטוח?

אחד מהיתרונות הבולטים של הטיפול שנדרשת הרדמה מקומית בלבד, זמן הטיפול קצר יחסית. בגלל שהפרוצדורה מינימלית חודרנית סיכון לזיהומים נמוך מאוד. המכונה מצוידת בחיישני טמפרטורה פנימי וחיצוני לצרכי מעקב ומניעה יעילה של כוויות העור.

בקליניקה של ד"ר שפירו, קיימות מגוון טכנולוגיות חדשניות ביותר לשיפור מראה אסתטי של פנים , צוואר מחשוף ושאר חלקי הגוף. אנחנו מאמינים ועושים מאמץ מקסימלי להביא ערך מוסף לכל מטופל שמבקש לשפר את המראה האסתטי שלו.

שתף

חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם

היופי הוא במראה הטבעי

ד"ר שפירו הינו רופא עם מעל 20 שנות עבודה בתחום. במרפאה אנחנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת ובחומרים הכי איכותיים הקיימים בשוק.

שאלות ותשובות נפוצות - אתם שואלים הדוקטור עונה

Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

האם פגישת ייעוץ כרוכה בתשלום?

פגישת ייעוץ הינה ללא כל התחייבות ואינה כרוכה בתשלום.

Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

באילו חומרי מילוי אתם משתמשים?

ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים ביותר בתחום הרפואה האסתטית ובהם: סטילאז' , רבנאס, אלנסה, לומינרה, ג'ובידרם, רסטילן, רדיאס ועוד.

Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

האם ד"ר שפירו מבצע הרמת פנים באמצעות חוטים?

ד"ר שפירו נמנה בין חלוצי הרפואה בתחום הרמת הפנים באמצעות חוטים.

עם השנים, קיימת נפילה של הרקמות הרכות בפנים , ולצורך זה ד"ר שפירו מטפל בעור הפנים באמצעות חוטים קוריאניים של אנקור שנחשבים למאד איכותיים וחזקים – להרמת הגבות או הפנים ובעצם כל אזור אחר נפול בגוף. החוטים למעשה מותחים את הרקמות הרכות והעור ובעזרת החומר שממנו החוטים מורכבים, (פולי קפרו לקטון) מעודדים יצירה של קולגן ואלסטין סביב החוט שבונה רקמה חדשה לעור).

Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

מתי ניתן לראות את התוצאות אחרי הזרקה של חומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית נועדה לטפל באזורי הפנים בהם איבדנו נפחים עם השנים. החומצה ההיאלורונית הינה חומר טבעי שקיים בגוף ועם הגיל והזמן אנחנו מאבדים ומייצרים פחות קולגן ואלסטין וזה מה שמשפיע על הדלדלות העור וההתרוקנות בנפחי הפנים אותם ממלאים בעזרת החומצה ההיאלורונית. מילוי הקמטים, ופיזור אחיד וחלק של החומצה נראה לרוב כעבור שבועיים מיום ההזרקה.

Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

איך מתבצעת פרוצדורת מילוי שקעי עיניים?

אזור שקעי העיניים הינו אזור עדין ורגיש מאד , ולצורך טיפול באזור זה נדרשת מיומנות גבוהה . ד"ר שפירו מטפל באזור זה באמצעות קנולה (צינורית דקה שאינה חודרת כלי דם ולמניעת הופעת שטפי דם באזור ההזרקה).

האם הטיפול כרוך בכאב?

טיפולי הזרקות אינן כרוכות בכאב אך במקרים מסויימים יכולה לעורר תחושת אי נוחות קלה וזאת מכמה סיבות: ראשית במרבית החומרים שבהם משתמש ד"ר שפירו קיים חומר אלחוש , שנית ד"ר שפירו מבצע את ההזרקות באמצעות מחט דקה ועדינה מאד, ושלישית , בלעדי לקליניקה של ד"ר שפירו! מתוך רצון להציע למטופלות הקליניקה חוויה טיפולית נעימה ונטולת כאבים, פיתח ד"ר שפירו טכנולוגיה ייחודית בשם המותג COOLSENSE המאפשרת הקפאה נקודתית במקום ההזרקה, פעולה המאלחשת באופן טבעי את המקום ומציעה טיפול יופי שטרם חווית!

Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

האם ניתן לבצע את הטיפול במעמד הייעוץ?

בוודאי , למעמד הייעוץ ניתן זמן מספיק ארוך המאפשר למטופל לבצע הזרקות כבר במעמד זה.

Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

לכמה זמן מחזיקים חומרי המילוי ?

ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים והאיכותיים בעולם , ישנם חומרים שמחזיקים כ-שנה וישנם חומרים שמחזיקים אפילו שנתיים ויותר.

ניתן לשלם בתשלומים?

קיימת פריסת תשלומים רחבה ונוחה ללא ריבית.