חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם
















    מכשיר פיקו לייזר / Pico laser : הפתרון החדשני להסרת קעקועים ואיפור קבוע :

    בעולם הטיפולים האסתטיים המתפתח ללא הרף, טכנולוגיית פיקו לייזר / pico laser הגיחה כשיטה מהפכנית להסרת קעקועים ואיפור קבוע. טיפול לייזר מתקדם זה מציע פתרון יעיל ויעיל יותר בהשוואה לשיטות המסורתיות. במאמר זה נבדוק מהו מכשיר פיקו לייזר / pico laser, יתרונותיו וחסרונותיו ואת החשיבות הקריטית של הקפדה על כך שרק רופא מוסמך יטפל במכשיר כה משוכלל זה .

     

    מהו מכשיר פיקו לייזר / picolaser ?

    מכשירי פיקו לייזר / pico laser פועלים על פי העיקרון של העברת פולסים קצרים של אנרגיית לייזר לעור. הפולסים האלה כל כך מהירים (טריליון שניה) שהם מפרקים את הפיגמנט בקעקועים ובאיפור קבוע לחלקיקים זעירים. חלקיקים אלה מסולקים באופן טבעי על ידי מערכת הלימפה של הגוף לאורך זמן. הדיוק והמהירות של לייזר פיקו הופכים אותם ליעילים במיוחד עבור בעיות פיגמנטציה שונות, כולל קעקועים ואיפור קבוע.

     

    היתרונות של טכנולוגיית פיקו לייזר / pico laser :

    1. יעילות גבוהה: פיקו לייזר / pico laser יעילים משמעותית מלייזרים מסורתיים עם Q-switch בפירוק פיגמנטים של קעקוע, ולרוב דורשים פחות מפגשי טיפול.
    2. נזק מינימלי לעור הסובב: הפולסים הקצרים במיוחד ממזערים נזק תרמי לעור שמסביב, מפחיתים את הסיכון להצטלקות ומקדמים ריפוי מהיר יותר.
    3. רבגוניות: לייזרים של י פיקו לייזר / pico laser יכולים להתמקד בספקטרום רחב של צבעים וסוגי דיו, כולל גוונים עקשניים כמו ירוק וכחול, שבאופן מסורתי קשה יותר להסירם.
    4. תוצאות מהירות יותר: בשל יעילותם הגבוהה, לייזרי פיקו יכולים להשיג תוצאות רצויות בפחות מפגשים, מה שהופך את תהליך הטיפול למהיר ונוח יותר עבור המטופלים.
    5. אי נוחות מופחתת: הפולסים המהירים של פיקו לייזר כואבים פחות בהשוואה לטכנולוגיות לייזר ישנות יותר, ולעתים קרובות מבטל את הצורך בהרדמה.

     

    חסרונות של טכנולוגיית פיקו לייזר / pico laser :

    1. עלות: הטכנולוגיה המתקדמת של לייזרי פיקו כרוכה בעלות גבוהה יותר, הן עבור המכשיר עצמו והן עבור מפגשי הטיפול, בהשוואה ללייזרים מסורתיים.
    2. נדרשים מספר מפגשים: אמנם יש צורך בפחות מפגשים בהשוואה לשיטות ישנות יותר, אך הסרה מלאה של קעקועים או איפור קבוע עדיין דורשת מספר טיפולים.
    3. 3. תופעות לוואי אפשריות: למרות סיכון מינימלי עלולות להופיע תופעות לוואי כמו אדמומיות, נפיחות ושינויים זמניים בפיגמנטציה של העור.
    4. זמינות: בשל עלותם והצורך בהכשרה מיוחדת, ייתכן שלייזרי פיקו לא יהיו זמינים בכל המרפאות, מה שמגביל את הנגישות לחלק מהמטופלים.

     

    החשיבות של בחירת רופא בעל ניסיון :

    לאור התחכום והעוצמה של מכשירי  פיקו לייזר / pico laser , חשוב שרק רופאים מוסמכים או אנשי מקצוע רפואיים מיומנים יפעילו אותם. הנה למה:

    1. בטיחות ודיוק: לרופאים מוסמכים יש את המומחיות להתאים את הגדרות הלייזר כראוי, תוך הבטחת טיפול בטוח ויעיל תוך מזעור הסיכון לתופעות לוואי וסיבוכים.
    2. הערכת עור נכונה: רופא מיומן יכול להעריך במדויק את סוג העור של המטופל ואת מאפייני הקעקוע או האיפור הקבוע, ולגבש תכנית טיפול מותאמת לתוצאות מיטביות.
    3. טיפול בסיבוכים: במקרה נדיר של תגובות שליליות או סיבוכים, איש מקצוע רפואי מוסמך יודע לנהל ולטפל בבעיות אלו במהירות וביעילות.
    4. טיפול מקצועי: טיפול לאחרי נכון חיוני להצלחת טיפולי הלייזר. רופא מוסמך יכול לספק הנחיות מקיפות לאחר הטיפול כדי לתמוך בריפוי ולשפר את התוצאות.

     

    לסיכום ,

    טכנולוגיית פיקו לייזר / pico laser מהווה התקדמות משמעותית בתחום הקעקועים והסרת האיפור הקבוע, ומציעה פתרון יעיל ביותר ופחות פולשני בהשוואה לשיטות המסורתיות. יתרונותיו, לרבות יעילות גבוהה, נזק לעור מינימלי, וגיוון, הופכים אותו לאופציה אטרקטיבית עבור מטופלים רבים. עם זאת, יש לקחת בחשבון את העלות הגבוהה יותר ואת הצורך במספר פגישות. והכי חשוב, האופי המתוחכם של לייזרי פיקו מחייב שרק רופאים מוסמכים או אנשי מקצוע רפואיים מיומנים יטפלו במכשירים אלו כדי להבטיח טיפולים בטוחים, מדויקים ומוצלחים.

    ככל שטכנולוגיית פיקו לייזר / pico laser ממשיכה להתפתח ולהיות נגישה יותר, היא טומנת בחובה את ההבטחה לעזור לאנשים להסיר בבטחה וביעילות קעקועים לא רצויים ואיפור קבוע, מה שמאפשר להם לאמץ את המראה הטבעי שלהם בביטחון ובקלות.

    שתף

    חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

    לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם
















      היופי הוא במראה הטבעי

      ד"ר שפירו הינו רופא עם מעל 20 שנות עבודה בתחום. במרפאה אנחנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת ובחומרים הכי איכותיים הקיימים בשוק.

      שאלות ותשובות נפוצות - אתם שואלים הדוקטור עונה

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם פגישת ייעוץ כרוכה בתשלום?

      פגישת ייעוץ הינה ללא כל התחייבות ואינה כרוכה בתשלום.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      באילו חומרי מילוי אתם משתמשים?

      ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים ביותר בתחום הרפואה האסתטית ובהם: סטילאז' , רבנאס, אלנסה, לומינרה, ג'ובידרם, רסטילן, רדיאס ועוד.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם ד"ר שפירו מבצע הרמת פנים באמצעות חוטים?

       ד"ר שפירו נמנה בין חלוצי הרפואה בתחום הרמת הפנים באמצעות חוטים.

      עם השנים, קיימת נפילה של הרקמות הרכות בפנים , ולצורך זה ד"ר שפירו מטפל בעור הפנים באמצעות חוטים קוריאניים של אנקור שנחשבים למאד איכותיים וחזקים – להרמת הגבות או הפנים ובעצם כל אזור אחר נפול בגוף. החוטים למעשה מותחים את הרקמות הרכות והעור ובעזרת החומר שממנו החוטים מורכבים, (פולי קפרו לקטון) מעודדים יצירה של קולגן ואלסטין סביב החוט שבונה רקמה חדשה לעור).

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      מתי ניתן לראות את התוצאות אחרי הזרקה של חומצה היאלורונית?

      חומצה היאלורונית נועדה לטפל באזורי הפנים בהם איבדנו נפחים עם השנים. החומצה ההיאלורונית הינה חומר טבעי שקיים בגוף ועם הגיל והזמן אנחנו מאבדים ומייצרים פחות קולגן ואלסטין וזה מה שמשפיע על הדלדלות העור וההתרוקנות בנפחי הפנים אותם ממלאים בעזרת החומצה ההיאלורונית. מילוי הקמטים, ופיזור אחיד וחלק של החומצה נראה לרוב כעבור שבועיים מיום ההזרקה.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      איך מתבצעת פרוצדורת מילוי שקעי עיניים?

      אזור שקעי העיניים הינו אזור עדין ורגיש מאד , ולצורך טיפול באזור זה נדרשת מיומנות גבוהה . ד"ר שפירו מטפל באזור זה באמצעות קנולה (צינורית דקה שאינה חודרת כלי דם ולמניעת הופעת שטפי דם באזור ההזרקה).

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם הטיפול כרוך בכאב?

      טיפולי הזרקות אינן כרוכות בכאב אך במקרים מסויימים יכולה לעורר תחושת אי נוחות קלה וזאת מכמה סיבות: ראשית במרבית החומרים שבהם משתמש ד"ר שפירו קיים חומר אלחוש , שנית ד"ר שפירו מבצע את ההזרקות באמצעות מחט דקה ועדינה מאד, ושלישית , בלעדי לקליניקה של ד"ר שפירו! מתוך רצון להציע למטופלות הקליניקה חוויה טיפולית נעימה ונטולת כאבים, פיתח ד"ר שפירו טכנולוגיה ייחודית בשם המותג COOLSENSE המאפשרת הקפאה נקודתית במקום ההזרקה, פעולה המאלחשת באופן טבעי את המקום ומציעה טיפול יופי שטרם חווית!

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם ניתן לבצע את הטיפול במעמד הייעוץ?

      בוודאי , למעמד הייעוץ ניתן זמן מספיק ארוך המאפשר למטופל לבצע הזרקות כבר במעמד זה.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      לכמה זמן מחזיקים חומרי המילוי ?

      ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים והאיכותיים בעולם , ישנם חומרים שמחזיקים כ-שנה וישנם חומרים שמחזיקים אפילו שנתיים ויותר.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      ניתן לשלם בתשלומים?

      קיימת פריסת תשלומים רחבה ונוחה ללא ריבית.