חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם
















    מילוי רקות :  באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית למראה צעיר ורענן !

    בחיפוש אחר מראה צעיר, מילוי רקות עם הזרקות חומצה היאלורונית (HA) כגון: סטילאז /  Stylage , רבנס / Revanesse  , לומנירה / luminera , טאוסיאל / teosyal , גו'בידרם / Juvederm ,רסטילן / Restylane , האליין / Hyaline ועוד  הפך להליך בולט ברפואה האסתטית. טיפול זעיר פולשני זה נותן מענה להתרוקנות הרקות, סימן עדין אך משמעותי להזדקנות .

    על ידי השבת נפח לאזור זה שלעתים קרובות מתעלמים ממנו, הזרקות חומצה היאלרונית מציעות למטופלים  תווי  פנים רעננים והרמוניים יותר. הבנת מה הטיפול הזה מספק  וחשיבות הקריטית של בחירת רופא מנוסה יכולים לעזור ללקוחות פוטנציאליים לקבל החלטות מושכלות.

     

    מה מציע מילוי רקות עם חומצה היאלורונית :

    מילוי רקות עם הזרקות חומצה היאלורונית :  סטילאז /  Stylage , רבנס / Revanesse  , לומנירה / luminera , טאוסיאל / teosyal , גו'בידרם / Juvederm ,רסטילן / Restylane , האליין / Hyaline מספק מגוון יתרונות אסתטיים ופסיכולוגיים:

    1. שיקום הנפח: ככל שאנו מתבגרים, כריות השומן באזור הרקות פוחתות, מה שמוביל למראה שקוע. הזרקות חומצה היאלרונית משחזרות נפח שאבד, ויוצרות קו מתאר חלק וצעיר יותר.
    2. סימטריית פנים משופרת: לרקות יש תפקיד מכריע באיזון הכללי של הפנים. מילוי אזור זה יכול לשפר משמעותית את סימטריית הפנים, להשלים תכונות אחרות וליצור מראה הרבה יותר הרמוני.
    3. פתרון לא ניתוחי: בניגוד לפרוצדורות כירורגיות, זריקות חומצה היאלרונית מציעות חלופה לא פולשנית עם מינימום סיכון וזמן השבתה. זה הופך אותו לאופציה אטרקטיבית עבור אלה המחפשים התחדשות עדינה אך יעילה.
    4. תוצאות מיידיות: אחד היתרונות הבולטים של חומרי מילוי על בסיס חומצה היאלרונית הוא מיידיות התוצאות. לקוחות מבחינים לעתים קרובות בשיפור משמעותי מיד לאחר ההליך, כאשר ההשפעות המלאות מתגלות יותר בימים שלאחר מכן.
    5. מראה ותחושה טבעיים: חומצה היאלורונית היא חומר הקיים באופן טבעי בגוף, מה שאומר שתוצאות ההזרקות נראות ומרגישות טבעיות. התאמה ביולוגית זו מפחיתה את הסיכון לתגובות שליליות ומבטיחה אינטגרציה חלקה עם רקמות העור.

     

    מי מתאים למילוי רקות עם חומצה היאלורונית?

    בעוד מילוי רקות יכול להועיל למגוון רחב של אנשים, מועמדים מסוימים מתאימים במיוחד לטיפול זה:

    1. אנשים עם נסיגה גלויה: מי שיש להם אובדן נפח ניכר ברקות עקב הזדקנות או גורמים גנטיים יכולים להגיע לשיפור משמעותי עם מילוי באמצעות חומצה היאלרונית .
    2. אנשים המחפשים פתרונות לא ניתוחיים: למי שמעדיף להימנע מהסיכונים ומזמן ההחלמה הכרוכים בניתוח, מילוי רקות מציע אלטרנטיבה מעשית ויעילה.
    3. מטופלים המחפשים הצערת פנים כללית: מילוי רקות יכול להיות חלק מתוכנית מקיפה להצערת פנים, משלימה טיפולים אחרים כגון מילוי לחיים, עיצוב קו לסת או הרמת גבות.
    4. גברים ונשים כאחד : גברים ונשים כאחד יכולים להפיק תועלת ממילוי רקות, שכן ההליך מתייחס לסימני הזדקנות אוניברסליים המשפיעים על כל המינים.

    יש לציין שפרט לחומצות היאלרונית הקיימות בשוק  ניתן להזריק חומרים נוספים  ממשפחה הביוסטימולטורים  שפרצו בסערה לחיינו בשנים האחרונות כגון : אסטפיל /  Aesthefill , סקולפטרה /  Sculptra , גאנא וי / GANA v  ,  אלנסה /   ELLANSSE רדיאס / radiesse , בכדי לתת תוצאות טבעיות לטווח ארוך יותר בדגש על שמירת המראה הטבעי של הפנים .

     

    החשיבות של בחירת רופא מנוסה :

    בחירת מטפל מיומן ומנוסה חשובה ביותר להשגת תוצאות מיטביות :

    1. דיוק ומומחיות: לרופא מנוסה יש הבנה עמוקה באנטומיה של הפנים ובניואנסים של הזרקת חומרי מילוי באזור הרקות העדין. דיוק זה מבטיח תוצאה אחידה בעלות מראה טבעי.
    2. הפחתת סיכון: בעוד שחומרי מילוי בטוחים בדרך כלל, עלולים להתרחש סיבוכים כגון אסימטריה, נדידת חומרי המילוי או חסימה של כלי דם. רופא בעל ניסיון טוב יותר להתמודד עם סיכונים אלו, מה שמבטיח הליך בטוח יותר.
    3. תוכניות טיפול מותאמות אישית: רופאים מנוסים מתאימים את הטיפולים למבנה הפנים הייחודי ולמטרות האסתטיות של כל אחד. התאמה אישית זו חיונית להשגת תוצאות מאוזנות והרמוניות.
    4. טכניקות מתקדמות: השכלה מתמשכת וניסיון מעשי מאפשרים לרופאים להישאר מעודכנים בהתקדמות ובטכניקות העדכניות ביותר ברפואה אסתטית. ידע זה משפר את הבטיחות והיעילות של הטיפול.
    5. טיפול וסיפוק מטופלים: רופאים מנוסים נותנים עדיפות לנוחות ושביעות רצונם של המטופל, תוך מתן ייעוץ יסודי ותקשורת ברורה לאורך כל תהליך הטיפול. תשומת לב זו לפרטים מטפחת אמון וביטחון, מה שמוביל לשביעות רצון גבוהה יותר של המטופלים.

     

    לסיכום

    מילוי רקות עם הזרקות חומצה היאלורונית כגון : סטילאז /  Stylage , רבנס / Revanesse  , לומנירה / luminera , טאוסיאל / teosyal , גו'בידרם / Juvederm ,רסטילן / Restylane , האליין / Hyaline ועוד , הוא כלי רב עוצמה בתחום הרפואה האסתטית, המציע תוצאות מיידיות בעלות מראה טבעי עם מינימום זמן השבתה. על ידי השבת הנפח ושיפור סימטריית הפנים, טיפול זה יכול להצעיר משמעותית את המראה של האדם. עם זאת, מומחיותו של המטפל משחקת תפקיד מכריע בהצלחת ההליך. בחירה ברופא מוסמך ומנוסה מבטיחה לא רק את בטיחות הטיפול אלא גם את השגת התוצאה האסתטית הרצויה. לכל מי ששוקל מילוי רקות, השקעה ברופא מיומן ובעל ניסיון היא צעד חיוני לקראת מראה רענן וצעיר.

    שתף

    חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

    לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם
















      היופי הוא במראה הטבעי

      ד"ר שפירו הינו רופא עם מעל 20 שנות עבודה בתחום. במרפאה אנחנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת ובחומרים הכי איכותיים הקיימים בשוק.

      שאלות ותשובות נפוצות - אתם שואלים הדוקטור עונה

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם פגישת ייעוץ כרוכה בתשלום?

      פגישת ייעוץ הינה ללא כל התחייבות ואינה כרוכה בתשלום.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      באילו חומרי מילוי אתם משתמשים?

      ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים ביותר בתחום הרפואה האסתטית ובהם: סטילאז' , רבנאס, אלנסה, לומינרה, ג'ובידרם, רסטילן, רדיאס ועוד.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם ד"ר שפירו מבצע הרמת פנים באמצעות חוטים?

       ד"ר שפירו נמנה בין חלוצי הרפואה בתחום הרמת הפנים באמצעות חוטים.

      עם השנים, קיימת נפילה של הרקמות הרכות בפנים , ולצורך זה ד"ר שפירו מטפל בעור הפנים באמצעות חוטים קוריאניים של אנקור שנחשבים למאד איכותיים וחזקים – להרמת הגבות או הפנים ובעצם כל אזור אחר נפול בגוף. החוטים למעשה מותחים את הרקמות הרכות והעור ובעזרת החומר שממנו החוטים מורכבים, (פולי קפרו לקטון) מעודדים יצירה של קולגן ואלסטין סביב החוט שבונה רקמה חדשה לעור).

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      מתי ניתן לראות את התוצאות אחרי הזרקה של חומצה היאלורונית?

      חומצה היאלורונית נועדה לטפל באזורי הפנים בהם איבדנו נפחים עם השנים. החומצה ההיאלורונית הינה חומר טבעי שקיים בגוף ועם הגיל והזמן אנחנו מאבדים ומייצרים פחות קולגן ואלסטין וזה מה שמשפיע על הדלדלות העור וההתרוקנות בנפחי הפנים אותם ממלאים בעזרת החומצה ההיאלורונית. מילוי הקמטים, ופיזור אחיד וחלק של החומצה נראה לרוב כעבור שבועיים מיום ההזרקה.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      איך מתבצעת פרוצדורת מילוי שקעי עיניים?

      אזור שקעי העיניים הינו אזור עדין ורגיש מאד , ולצורך טיפול באזור זה נדרשת מיומנות גבוהה . ד"ר שפירו מטפל באזור זה באמצעות קנולה (צינורית דקה שאינה חודרת כלי דם ולמניעת הופעת שטפי דם באזור ההזרקה).

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם הטיפול כרוך בכאב?

      טיפולי הזרקות אינן כרוכות בכאב אך במקרים מסויימים יכולה לעורר תחושת אי נוחות קלה וזאת מכמה סיבות: ראשית במרבית החומרים שבהם משתמש ד"ר שפירו קיים חומר אלחוש , שנית ד"ר שפירו מבצע את ההזרקות באמצעות מחט דקה ועדינה מאד, ושלישית , בלעדי לקליניקה של ד"ר שפירו! מתוך רצון להציע למטופלות הקליניקה חוויה טיפולית נעימה ונטולת כאבים, פיתח ד"ר שפירו טכנולוגיה ייחודית בשם המותג COOLSENSE המאפשרת הקפאה נקודתית במקום ההזרקה, פעולה המאלחשת באופן טבעי את המקום ומציעה טיפול יופי שטרם חווית!

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם ניתן לבצע את הטיפול במעמד הייעוץ?

      בוודאי , למעמד הייעוץ ניתן זמן מספיק ארוך המאפשר למטופל לבצע הזרקות כבר במעמד זה.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      לכמה זמן מחזיקים חומרי המילוי ?

      ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים והאיכותיים בעולם , ישנם חומרים שמחזיקים כ-שנה וישנם חומרים שמחזיקים אפילו שנתיים ויותר.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      ניתן לשלם בתשלומים?

      קיימת פריסת תשלומים רחבה ונוחה ללא ריבית.