חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם
















    הרמה ומתיחת פנים באמצעות חוטים מתקדמים: הגישה המהפכנית !

    בתחום הרפואה האסתטית ההולך ומתפתח, הרצון לשמור על מראה צעיר הוביל לפיתוח טיפולים חדשניים ופחות פולשניים. פריצת דרך כזו היא השימוש בחוטים קוראנים מתקדמים למתיחת פנים. טכניקה זו מבטיחה מראה מחודש ללא צורך בניתוח מקיף. במאמר זה, אנו בוחנים את הפרטים של הליך זה, למי הוא מתאים ומדוע בחירת רופא מנוסה היא חיונית בהליך שכזה .

     

    מהי הרמת  פנים חוטים מתקדמת?

    הרמת  פנים  באמצעות חוטים היא הליך קוסמטי זעיר פולשני המשתמש בחוטים מתכלים / נספגים עם זיזים כדי להרים ולהדק עור נפול. בניגוד למתיחות פנים מסורתיות הכוללות ניתוח נרחב וזמני החלמה ארוכים, הרמת פנים באמצעות חוטים מציעה אלטרנטיבה מהירה ועדינה יותר. החוטים מוחדרים מתחת לעור באמצעות זיזים עדינים ולאחר מכן נמשכים בעדינות כדי להרים את רקמות הפנים. לאורך זמן, חוטים אלו ממריצים את ייצור הקולגן מהסיבה שהם מבוססים על פוליקפרולקטון , משפרים את המוצקות והגמישות של העור בנוסף למתיחה .

     

    איך זה עובד?

    התהליך מתחיל בפגישת ייעוץ בה הרופא מעריך את מצב העור של המטופל ודן בהתאמה לטיפול  ובתוצאות הרצויות. במהלך ההליך:

    1. הרדמה מקומית: האזור המיועד לטיפול מורדם בהרדמה מקומית [ לידקואין ] כדי למזער את אי הנוחות.
    2. החדרת חוט: בעזרת מחט עדינה או קנולה , הרופא מחדיר את החוטים מתחת לעור. לחוטים אלו יש זיזים או קונוסים קטנים שתופסים את רקמת העור.
    3. הרמה והתאמה: החוטים נמשכים בעדינות כדי להרים את העור למצב הרצוי. ברגע שהם מונחים, החוטים נגזמים, וכל העודף מוסר.
    4. גירוי קולגן: החוטים לא רק מרימים את העור אלא גם ממריצים את ייצור הקולגן, מה שעוזר לשפר את מרקם העור ומוצקותו לאורך זמן.

     

    התאמה: מי מתאים לטיפול זה?

    הרמת פנים בחוטים  אידיאלית עבור אנשים החווים סימני הזדקנות מוקדמים עד בינוניים. זה מתאים במיוחד למי ש:

    – יש עור נפול סביב הלחיים, קו הלסת והצוואר.

    – מחפשים אפשרות למתיחת פנים ללא ניתוח.

    – העדיפו זמן השבתה מינימלי והתאוששות מהירה.

    – רוצה תוצאות במראה טבעי ללא ניתוח מקיף.

    – בריאות כללית טובה ויש להם ציפיות ריאליות.

     

    חשוב לציין שהרמת פנים בחוטים  אינה מתאימה לאנשים עם רפיון עור חמור או למי שמחפש שינויים דרמטיים. במקרים כאלה, מתיחת פנים כירורגית מסורתית עשויה להתאים יותר.

     

    החשיבות של בחירת רופא מנוסה:

    בחירת רופא מיומן ומנוסה היא קריטית להצלחת ההליך של מתיחת פנים באמצעות חוטים הנה למה:

    1. דיוק ומיומנות: הטכניקה דורשת דיוק קפדני כדי להבטיח שהחוטים ממוקמים נכון ומשיגים את ההרמה הרצויה. לרופא מנוסה יש את המומחיות לבצע את ההליך בדיוק.
    2. תוכניות טיפול מותאמות אישית: מבנה הפנים ומצב העור של כל מטופל הם ייחודיים. רופא ותיק יכול להתאים את הטיפול לצרכים האישיים, תוך הבטחת תוצאות מיטביות.
    3. בטיחות והיגיינה: הרמת פנים באמצעות חוטים חייבת להתבצע בסביבה סטרילית כדי למזער את הסיכון לזיהומים וסיבוכים. מטפל מנוסה מקפיד על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות והיגיינה.
    4. מזעור סיכונים: למרות שהרמת פנים באמצעות חוטים היא פולשנית חלקי, היא טומנת בחובה כמה סיכונים, כגון חבורות, נפיחות או נדידת חוטים. רופא בעל ידע טוב יותר לנהל ולהפחית סיכונים אלה.
    5. טיפול לאחר הפרוצדורה: טיפול לאחרי נכון חיוני להצלחת הטיפול. רופא מנוסה מספק הנחיות מקיפות לאחר ההליך וטיפול מעקב כדי להבטיח החלמה חלקה ותוצאות מתמשכות.

     

    לסיכום,

    מתיחת פנים באמצעות חוטים מייצגת התקדמות משמעותית ברפואה הקוסמטית, המציעה פתרון זעיר פולשני לאלו המבקשים להצעיר את המראה שלהם. ההליך מתאים לאנשים עם סימני הזדקנות קלים עד בינוניים ומספק תוצאות בעלות מראה טבעי עם זמן השבתה מינימלי. עם זאת, הצלחתו של טיפול זה תלויה במומחיותו של המטפל. לכן, בחירת רופא מנוסה היא סופר חיונית להשגת תוצאות בטוחות ומשביעות רצון. אם שוקלים הרמת פנים באמצעות חוטים , הקפידו על מחקר מעמיק והתייעצויות כדי למצוא מטפל שיוכל לספק את היתרונות האסתטיים הרצויים עבורכם .

    שתף

    חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

    לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם
















      היופי הוא במראה הטבעי

      ד"ר שפירו הינו רופא עם מעל 20 שנות עבודה בתחום. במרפאה אנחנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת ובחומרים הכי איכותיים הקיימים בשוק.

      שאלות ותשובות נפוצות - אתם שואלים הדוקטור עונה

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם פגישת ייעוץ כרוכה בתשלום?

      פגישת ייעוץ הינה ללא כל התחייבות ואינה כרוכה בתשלום.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      באילו חומרי מילוי אתם משתמשים?

      ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים ביותר בתחום הרפואה האסתטית ובהם: סטילאז' , רבנאס, אלנסה, לומינרה, ג'ובידרם, רסטילן, רדיאס ועוד.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם ד"ר שפירו מבצע הרמת פנים באמצעות חוטים?

       ד"ר שפירו נמנה בין חלוצי הרפואה בתחום הרמת הפנים באמצעות חוטים.

      עם השנים, קיימת נפילה של הרקמות הרכות בפנים , ולצורך זה ד"ר שפירו מטפל בעור הפנים באמצעות חוטים קוריאניים של אנקור שנחשבים למאד איכותיים וחזקים – להרמת הגבות או הפנים ובעצם כל אזור אחר נפול בגוף. החוטים למעשה מותחים את הרקמות הרכות והעור ובעזרת החומר שממנו החוטים מורכבים, (פולי קפרו לקטון) מעודדים יצירה של קולגן ואלסטין סביב החוט שבונה רקמה חדשה לעור).

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      מתי ניתן לראות את התוצאות אחרי הזרקה של חומצה היאלורונית?

      חומצה היאלורונית נועדה לטפל באזורי הפנים בהם איבדנו נפחים עם השנים. החומצה ההיאלורונית הינה חומר טבעי שקיים בגוף ועם הגיל והזמן אנחנו מאבדים ומייצרים פחות קולגן ואלסטין וזה מה שמשפיע על הדלדלות העור וההתרוקנות בנפחי הפנים אותם ממלאים בעזרת החומצה ההיאלורונית. מילוי הקמטים, ופיזור אחיד וחלק של החומצה נראה לרוב כעבור שבועיים מיום ההזרקה.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      איך מתבצעת פרוצדורת מילוי שקעי עיניים?

      אזור שקעי העיניים הינו אזור עדין ורגיש מאד , ולצורך טיפול באזור זה נדרשת מיומנות גבוהה . ד"ר שפירו מטפל באזור זה באמצעות קנולה (צינורית דקה שאינה חודרת כלי דם ולמניעת הופעת שטפי דם באזור ההזרקה).

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם הטיפול כרוך בכאב?

      טיפולי הזרקות אינן כרוכות בכאב אך במקרים מסויימים יכולה לעורר תחושת אי נוחות קלה וזאת מכמה סיבות: ראשית במרבית החומרים שבהם משתמש ד"ר שפירו קיים חומר אלחוש , שנית ד"ר שפירו מבצע את ההזרקות באמצעות מחט דקה ועדינה מאד, ושלישית , בלעדי לקליניקה של ד"ר שפירו! מתוך רצון להציע למטופלות הקליניקה חוויה טיפולית נעימה ונטולת כאבים, פיתח ד"ר שפירו טכנולוגיה ייחודית בשם המותג COOLSENSE המאפשרת הקפאה נקודתית במקום ההזרקה, פעולה המאלחשת באופן טבעי את המקום ומציעה טיפול יופי שטרם חווית!

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם ניתן לבצע את הטיפול במעמד הייעוץ?

      בוודאי , למעמד הייעוץ ניתן זמן מספיק ארוך המאפשר למטופל לבצע הזרקות כבר במעמד זה.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      לכמה זמן מחזיקים חומרי המילוי ?

      ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים והאיכותיים בעולם , ישנם חומרים שמחזיקים כ-שנה וישנם חומרים שמחזיקים אפילו שנתיים ויותר.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      ניתן לשלם בתשלומים?

      קיימת פריסת תשלומים רחבה ונוחה ללא ריבית.