חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם
















    שקעים מתחת לעיניים

    מילוי שקעים מתחת לעיניים

    פנים צעירות מאופינות במלאות במקומות הנכונים, בנפח מתחת לעיניים ובעור מתוח ומלא ברק. עם השנים הגיל מתחיל לתת אותותיו גם על הפנים שלנו. אחד הסימנים לכך הוא הנפח מתחת לעיניים שהולך ופוחת, ובמקומו נוצרים שקעים אשר הולכים ומעמיקים. שקעים אלה מקנים לפנינו מראה עייף, כבד ועצוב. מכיוון שהעיניים הם הראי של גופנו, לא תמיד נרגיש בנוח עם היווצרות השקעים הללו.

    למה נוצרים שקעים מתחת לעיניים?

    הסיבות להיווצרות שקעים מתחת לעיניים קשורות לרוב בהתבגרות הטבעית של הגוף ועור הפנים. השינויים החיצוניים במראה העיניים קשורים לרוב לסיבות הבאות:

    •  גנטיקה – יש אנשים שזהו מבנה פניהם.
    •  שינויים וניוון ברקמת השומן.
    •  איבוד קולגן ואלסטין ברקמה שמתחת לעיניים.
    •  נפילת שרירי הפנים.
    • זרימת דם נמוכה באזור.
    • נסיגת עצמות הלחיים.
    • תזונה לקויה, שמביאה לחוסר בויטמינים/ חוסר משמעותי בשעות שינה.
    • פיגמנטציה, שנובעת מחשיפה מרובה לשמש.

    מילוי שקעי עיניים

    מילוי שקעים מתחת לעיניים     

    שקעים מתחת לעיניים

    מילוי שקעים מתחת לעיניים        

    מה עושים?

    קודם כל נרגיע אתכם שתמיד יש מה לעשות! אם ברצונכם למלא את השקעים הללו, שנוצרו תחת העיניים, מומלץ לגשת לאבחון מקצועי של הזדקנות הפנים אצל רופא מומחה ולקבל חוות דעת מדוייקת. לאחר מכן תופנו לטיפול המתאים ביותר עבור מצבכם, לרוב מדובר בטיפול למילוי מתחת לעיניים.

    טיפול למילוי שקעי עיניים

    הדרך לטפל בשקעים הללו היא באמצעות חומרי מילוי שקעי עיניים. במרפאה שלנו, משתמש ד"ר שפירו בחומרי מילוי על בסיס טבעי, לשחזור נפחים מתחת לעיניים. מדובר בחומרים הקיימים בגופנו מלכתחילה, ולכן הזרקתם לגוף אינה גורמת לאלרגיות או לגושים תת-עוריים.

    האזור מתחת לעיניים הוא אזור עדין מאוד, בעל עור דק, ולכן, כאשר רוצים לבצע מילוי שקעים מתחת לעיניים, חשוב מאוד לבחור חומר מילוי איכותי, המתאים למטרה זו בדיוק. על חומר המילוי להיות נוח להזרקה ולהתפזר באזור באופן שווה אחרי הטיפול, כך שאינו יגרום לנפיחות יתר.

    חשוב לבחור ברופא בעל ניסיון בטיפול מסוג זה, בשל רגישות האזור. רופא מנוסה ישחזר את תווי פנים באופן שישווה להם מראה טבעי.

    מילוי שקעי עיניים לפני ואחרי

    מהלך הטיפול

    לאחר בחירת חומר המילוי, מבצע הרופא אלחוש מקומי ולאחריו מוזרק חומר המילוי באמצעות זריקות ב-3-5 נקודות בכל צד. הטיפול נמשך כרבע שעה, אינו כרוך בכאב ואינו מצריך התאוששות אחריו. את תוצאות הטיפול נראה מיד בסיומו, אולם את התוצאות המשמעותיות ניתן לראות עד כשבועיים לאחר ביצוע הטיפול למילוי שקעים מתחת לעיניים. התוצאות ישמרו למשך כשנה, אז ניתן לחזור על הטיפול. הטיפול מקנה לפנים מראה צעיר ורענן.

     

    מהן תופעות הלוואי לטיפול למילוי שקעים מתחת לעיניים?

    לאחר טיפול למילוי שקעים מתחת לעיניים עלולים להיווצר שטפי דם קלים, נפיחויות ואדמומיות, שייעלמו תוך מספר שעות עד שבוע ממועד הטיפול.

    חשוב לציין כי ביצוע הזרקות חומרי מילוי בשילוב עם טיפולי מזוטרפיה הם השלמות חשובות לקבלת תוצאות משביעות רצון. התייעצו על כך עם הרופא.

    מחפשים פתרון למילוי מתחת לעיניים? ד"ר אולג שפירו מטפל במגוון טכנולוגיות ושיטות מתקדמות להצערת עור הפנים. צרו קשר עם המרפאה או השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם במציאת הפתרון הנכון עבורכם.

    שקעי עיניים

    שקעי עיניים, הינה תופעה הנוצרת עקב גנטיקה או כזאת שנוצרת עם הגיל והיא מאפילה על כל מראה הפנים. שקעי העיניים מותירים מראה עייף וחולני אותו מבקשים אנשים רבים לשפר. לתופעת העיגולים השחורים ושקעי העיניים אין גורם ספציפי ולעתים זהו שילוב של מספר מרכיבים. הזדקנות העור, הרגלי שינה, עישון, גנטיקה ועוד הם אלה שמובילים למצב שבו הרקמה המצויה מתחת לעיניים מידלדלת ומתרוקנת. טיפול נפוץ הוא מילוי של השקעים המחליף את העייפות בחיות ומראה צעיר. שקעי עיניים הם שקועים וכדרכו של הטבע כל אובייקט שהוא שקוע ביחס לסובב אותו, צבעו ייראה כהה ואפל יותר. נוסף על כך, אזור העיניים הוא קרקע פורייה להופעה של פיגמנטציה שגם תורמת לכהות. טיפול לשקעי עיניים עושים רק אצל מומחה. ד"ר אולג שפירו הוא הכתובת עבורכם.

    שקעי עיניים – יש פתרון

    לבעיית שקעי עיניים יש טיפול יעיל ונכון, מילוי שקעים מתחת לעיניםי באמצעות הזרקות של חומצה היאלורוניות. הזרקות באזור השקעים מוסיפות נפח וממלאות אותם. בנוסף ניכר שיפור במראה העור וצבעו של העור השקעים נעשה בהיר יותר. ההזרקות מחזיקות מעמד לתקופה של עד כשנה פלוס. מילוי שקעי עיניים מתבצע בחומרים שונים כאשר רופאים שונים מזריקים קומפלקסים שונים, לרוב מבוססי חומצה הילארונית וויטמינים שונים. באמצעות מחט מאוד מאוד דקה (קנולה) מוזרק חומר המילוי אל אזור השקעים. הטיפול אורך כרבע שעה כאשר התוצאה ניכרת לעין עם סיום הטיפול, בצורה מידית והולכת ומשתפרת תוך 10 ימים מיום ההזרקה. תופעת שקעי העיניים מלווה לא אחת גם בשקיות שחורות מתחת לעיניים. כדי להיפטר מהשקיות השחורות יש לבצע פעולה כירורגית של ניתוח. יחד עם זאת, השימוש בחומרי מילוי להזרקה לצורך מילוי שקעים מתחת לעיניים מאפשר לעתים לטשטש מעט את השקיות.

    מומחיות הרופא

    הטיפול באזור שקעי עיניים מחייב מומחיות רבה. האזור מאוד רגיש ועדין, העור דק ונדרשת מיומנות גבוהה בהליך פרוצדורלי זה, לכן יש לבצע טיפול אך ורק תחת ידיו של רופא מומחה המוסמך לו ניסיון בטיפולים בשקעי העיניים על מגוון רחב של סוגיו.  לכן במידה ואתם סובלים מהבעיה, פנו עוד היום לד"ר אולג שפירו, מומחה בעל שם בתחום, שיסייע לכם בפתרון.

    שקעים מתחת לעיניים – היווצרות וטיפול

    שקעים מתחת לעיניים מהווים מטרד עבור נשים רבות, משום שהדבר לא אסתטי ומשווה לפנים מראה עייף, אף על פי שהשינה היא איכותית ומספקת. הדבר קורה במהלך השנים בגלל תהליך הידלדלות של הרקמות שבעור ולאובדן של נפח במרכזן של הפנים. יש גם נטייה גנטית אצל חלק מהאוכלוסייה לתופעה זו. כיום, הרפואה האסתטית מאפשרת לטפל בתופעה הזו באמצעות מילוי של השקעים בחומרי מילוי איכותיים המבוססים על חומצה היאלורונית. חשוב להבין שטיפול בשקעים מתחת לעיניים הוא מאוד עדין ורגיש ודורש מיומנות טיפול רופא מומחה, בעל ניסיון עשיר. יש חשיבות רבה לבחירת חומר המילוי האידיאלי עבור המטופלת כמו גם מיומנות גבוהה במהלך ההזרקה עצמה. לטיפול נכון פנו לד"ר אולג שפירו מומחה בכיר בתחום.

    שקעים מתחת לעיניים – כיצד מטפלים

    מילוי שקעים מתחת לעיניים, יכול לסייע גם לעיגולים השחורים מתחת לעיניים . פעולת ההזרקה מבוצעת באמצעות מחט זעירה, קנולה, שאינה חודרת כלי דם, בכמות של אחד או שני מזרקים לרוב. בסיום הטיפול, אין תופעות, השקעים נראים מלאים יותר אך תוצאה סופית ניתן לראות כעבור שבועיים מיום ההזרקה.

    חזרה לשיגרה

    הטיפול איננו פגע בשגרת היום יום וכבר לאחר הטיפול עצמו, ניתן לחזור לפעילות שגרתית. בכל שאלה בנושא שקעים מתחת לעיניים פנו עוד היום למומחה בתחום, ד"ר אולג שפירו, בעל 20 שנות ניסיון.

     

    לקוחות ממליצות :

    שתף

    חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

    לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם
















      היופי הוא במראה הטבעי

      ד"ר שפירו הינו רופא עם מעל 20 שנות עבודה בתחום. במרפאה אנחנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת ובחומרים הכי איכותיים הקיימים בשוק.

      שאלות ותשובות נפוצות - אתם שואלים הדוקטור עונה

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם פגישת ייעוץ כרוכה בתשלום?

      פגישת ייעוץ הינה ללא כל התחייבות ואינה כרוכה בתשלום.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      באילו חומרי מילוי אתם משתמשים?

      ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים ביותר בתחום הרפואה האסתטית ובהם: סטילאז' , רבנאס, אלנסה, לומינרה, ג'ובידרם, רסטילן, רדיאס ועוד.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם ד"ר שפירו מבצע הרמת פנים באמצעות חוטים?

       ד"ר שפירו נמנה בין חלוצי הרפואה בתחום הרמת הפנים באמצעות חוטים.

      עם השנים, קיימת נפילה של הרקמות הרכות בפנים , ולצורך זה ד"ר שפירו מטפל בעור הפנים באמצעות חוטים קוריאניים של אנקור שנחשבים למאד איכותיים וחזקים – להרמת הגבות או הפנים ובעצם כל אזור אחר נפול בגוף. החוטים למעשה מותחים את הרקמות הרכות והעור ובעזרת החומר שממנו החוטים מורכבים, (פולי קפרו לקטון) מעודדים יצירה של קולגן ואלסטין סביב החוט שבונה רקמה חדשה לעור).

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      מתי ניתן לראות את התוצאות אחרי הזרקה של חומצה היאלורונית?

      חומצה היאלורונית נועדה לטפל באזורי הפנים בהם איבדנו נפחים עם השנים. החומצה ההיאלורונית הינה חומר טבעי שקיים בגוף ועם הגיל והזמן אנחנו מאבדים ומייצרים פחות קולגן ואלסטין וזה מה שמשפיע על הדלדלות העור וההתרוקנות בנפחי הפנים אותם ממלאים בעזרת החומצה ההיאלורונית. מילוי הקמטים, ופיזור אחיד וחלק של החומצה נראה לרוב כעבור שבועיים מיום ההזרקה.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      איך מתבצעת פרוצדורת מילוי שקעי עיניים?

      אזור שקעי העיניים הינו אזור עדין ורגיש מאד , ולצורך טיפול באזור זה נדרשת מיומנות גבוהה . ד"ר שפירו מטפל באזור זה באמצעות קנולה (צינורית דקה שאינה חודרת כלי דם ולמניעת הופעת שטפי דם באזור ההזרקה).

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם הטיפול כרוך בכאב?

      טיפולי הזרקות אינן כרוכות בכאב אך במקרים מסויימים יכולה לעורר תחושת אי נוחות קלה וזאת מכמה סיבות: ראשית במרבית החומרים שבהם משתמש ד"ר שפירו קיים חומר אלחוש , שנית ד"ר שפירו מבצע את ההזרקות באמצעות מחט דקה ועדינה מאד, ושלישית , בלעדי לקליניקה של ד"ר שפירו! מתוך רצון להציע למטופלות הקליניקה חוויה טיפולית נעימה ונטולת כאבים, פיתח ד"ר שפירו טכנולוגיה ייחודית בשם המותג COOLSENSE המאפשרת הקפאה נקודתית במקום ההזרקה, פעולה המאלחשת באופן טבעי את המקום ומציעה טיפול יופי שטרם חווית!

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם ניתן לבצע את הטיפול במעמד הייעוץ?

      בוודאי , למעמד הייעוץ ניתן זמן מספיק ארוך המאפשר למטופל לבצע הזרקות כבר במעמד זה.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      לכמה זמן מחזיקים חומרי המילוי ?

      ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים והאיכותיים בעולם , ישנם חומרים שמחזיקים כ-שנה וישנם חומרים שמחזיקים אפילו שנתיים ויותר.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      ניתן לשלם בתשלומים?

      קיימת פריסת תשלומים רחבה ונוחה ללא ריבית.