חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם
















    טשטוש סימני מתיחה

    טיפול בסימני מתיחה

    סימני מתיחה הם אותם סימנים, או פסים, המופיעים כנגעים על פני העור.

    סימנים אלו הם מצב דרמטולוגי שכיח בעיקר באיזור הבטן, החזה, הירכיים והישבן.

    סימני מתיחה הם אינם בעיה רפואית בעלת נזק, אולם מבחינה אסתטית הם יוצרים אי נוחות והשפעה פסיכולוגית בקרב הסובלים מהתופעה.

    בדר״כ, סימני מתיחה מאופיינים בגודל ומראה שונה זה מזה בקרב המטופלים. המראה שלהם תלוי בכמות הזמן שהם נמצאים, מה הגורם להם, באיזה איזור בגוף הם מופיעים ומהו סוג העור של המטופל.

     

     

    להלן, הצורות הנפוצות של סימני מתיחה:

    • פסים או קוים מוכתמים בעור.
    • פסים בצבע ורוד, כחול, אדום או שחור.
    • פסים בהירים שעם הזמן הופכים לבהירים יותר.
    • פסים באזור הבטן, הישבן, הירכיים או החזה.
    • פסים המכסים אזורים גדולים של הגוף.

    גורמים נפוצים לסימני מתיחה:

    1. גנטיקה והיסטוריה משפחתית של סימני מתיחה. לנשים בדר״כ יש נטייה מוגברת.
    2. עלייה במשקל מהירה בקרב ילדים בשלב הילדות או הבגרות המוקדם, או היפטרופיה (גדילת יתר) של מסת השריר.
    3. הריון; במיוחד עבור נשים צעירות.
    4. ירידה דרסטית במשקל.
    5. רמת קורטיזון גבוהה בגוף (הורמון המיוצר על ידי בלוטת יותרת הכליה ומחליש סיבים אלסטיים בעור).
    6. שימוש בסטרואידים

    מניעת סימני מתיחה:

    בראש ובראשונה, כמו שממליצים הרופאים בכל תחומי הרפואה, יש לשמור על משקל גוף תקין. כדי לשמור על כך, כדאי להתייעץ עם תזונאית או איש מקצוע אחר, להקפיד על אכילה נכונה ומאוזנת ולאמץ אורח חיים בריא. בנוסף, פעילות גופנית יכולה למזער את הופעת סימני המתיחה וכמובן לעזור לבריאותך הכללית ולבריאות הלב.

    מהם דרכי הטיפול לטשטוש והעלמת סימני מתיחה?

    חשוב לציין כי סימני מתיחה אינם מפריעים לבריאותך, ולעיתים קרובות סימנים אלו עוברים עם הזמן ועם פעילות ספורטיבית מתאימה.
    אולם, במידה ואת/ה מחליט/ה בכל זאת לעבור טיפולים לסימני מתיחה, חשוב לדעת כי ההשפעה היא לא מוחלטת, והתוצאות הן חלקיות. לא ניתן להעלים, נכון ל 2018, את סימני המתיחה באופן מוחלט.
    אולם, ישנן שיטות חדשות מדעיות ומתקדמות, המאפשרות באופן יעיל לטפל ולהעלים באופן חלקי סימני מתיחה.

    להלן השיטות היעילות ביותר לטיפול בסימני מתיחה:

    לייזר 1550 –

    הטכנולוגיה של לייזר 1550 משחררת אנרגיה בפולסים קצרים ועוצמתיים, אשר גורמים לחימום מהיר של המים בשכבה העליונה של העור וכך גורמים לפירוק הקולגן והאלסטין הפגומים באיזורי סימני המתיחה.

    פגיעה זו יוצרת תהליך טבעי וגנטי מחודש של בניית קולגן ואלסטין חדשים (חלבונים היוצרים מיצוק ואלסטיות של הרקמה), וכך רקמת העור החדשה שנוצרת היא בריאה, חלקה, מוצקה ומבריקה יותר.

    לעומת לייזרים מסוג אחר, לייזר 1550 נחשב ממוקד ויעיל יותר ומאופיין במיעוט תופעות לוואי בהשוואה ללייזרים שמקלפים שכבות של העור.

    הלייזר נמצא בשימוש רחב ברפואה וברפואה האסתטית בפרט, וידוע כי הוא תורם לא רק לחידוש הקולגן והאלסטין בעור, אלא גם להעלמת אדמומיות שלעיתים מלווה את סימני המתיחה.

    פרקטורה: גלי רדיו RF

    שיטה נוספת יעילה במיוחד לשיפור מראה סימני המתיחה, היא שימוש בגלי רדיו פרקשיונלים, על מנת להחדיר אנרגיה לעומק העור.

    מחקרים קליניים מראים שיפור משמעותי בסימני מתיחה באמצעות טכנולוגיה חדשנית זו שמבוססת מחטים מזעריים השולחים אנרגיה ישירות לעור בטכניקה פרקשיונלית. שיטה זו יעילה במיוחד משום שהיא מחממת את הרקמה בצורה מבוקרת ומעודדת בניית קולגן ואלסטין מחדש, הגורם לטשטוש סימני המתיחה. היות וסימני המתיחה הם סוג של הצטלקות עורית, נמצא כי הטיפול בגלי רדיו פרקשיונלים הינו יעיל מאוד.

    שיטת ״פרקטורה״ לסימני מתיחה מתאימה לחלקים שונים בגוף, בטוחה לכל סוגי העור וצבע עור.

    בקליניקה של ד״ר שפירו, תוכל/י ליהנות משלל טכנולוגיות חדשניות ויעילות לטיפול בסימני מתיחה. לאחר פגישת ייעוץ ואבחון מדוייק של העור נוכל להתאים לך את טיפול בצורה הטובה ביותר כדי להגיע לתוצאות משביעות רצון.

    טיפול בסימני מתיחההעלמת סימני מתיחהלהעלים סימני מתיחה

    איך להעלים סימני מתיחה?

    סימני מתיחה הם תופעה רווחת בקרב רבים וקיימים כיום סוגים מגוונים של טיפולים לטשטוש הסימנים ולהפחתת ההיווצרות שלהם. נשים רבות מנסות למצוא תשובה לשאלה: איך להעלים סימני מתיחה? התשובה היא בטיפולים שונים המסייעים מאוד בטשטוש הסימנים, בשיפור מראה העור והפחתה של יצירת סימנים חדשים. בזמן הריון מופיעים לרוב סימני מתיחה. לנשים יש גם יותר סימני מתיחה משום שהעור דק יותר לעומת גברים. לרוב המוחץ של הנשים, יש סימנתי מתיחה מעל 85% אחוזים. גם עלייה וירידה במשקל גורמת לסימני מתיחה, שינויי במשקל גורמים להופעת סימני מתיחה בבטן, בחזה, בירכיים ובמותניים. גם לגוון העור יש השפעה, עור בהיר הוא לרוב עור דק יותר לעומת עור כהה. ככל שהעור דק יותר יופיעו יותר סימני מתיחה. אם ברצונכם להעלים סימני מתיחה, חשוב לפנות לייעוץ אצל ד"ר אולג שפירו, מומחה בעל שם בתחום.

    איך להעלים סימני מתיחה – שיטות הטיפול

    להעלמת סימני מתיחה, ישנן מספר שיטות טיפול:

    • השימוש בלייזר הוא שיטת טיפול בסימני המתיחה באמצעות עידוד ליצירת רקמות חדשות וסיבי קולגן, וחיזוק השכבה הפנימית של העור.
    • שיטת הקילוף – הקילוף מאפשר טשטוש של הסימנים והוא מבוצע באמצעות נייר מיוחד.
    • מחטים – שיטה נוספת היא שימוש במחטים זעירות כאשר חדירתן לעור מאפשרת תהליך חימום של שכבת העור הפנימית לעידוד יצירת סיבי קולגן.
    • הזרקות – באמצעות הזרקה של חומרים להגברת ייצור הקולגן.

    איך להעלים סימני מתיחה בצורה מלאה?

    מגוון הטיפולים הוא רחב מאוד אולם חשוב להבין שאין אפשרות כיום להעלמה מוחלטת של סימני המתיחה. הטיפולים הקיימים מאפשרים הפחתה, טשטוש, ושיפור מראה העור. כדי לתמוך בטיפולים האסתטיים ולשמר את התוצאה חשוב גם לקיים אורח חיים בריא ותזונה נבונה. על מנת לקבל את הטיפול הטוב ביותר להעלמת סימני מתיחה, פנו עוד היום לד"ר אולג שפירו, ותקבלו ייעוץ מקיף על כל השיטות החדשניות בתחום.

    העלמת סימני מתיחה באמצעות טכנולוגיות מתקדמות

    העלמת סימני מתיחה הם רצונה של כמעט כל אישה, ולעיתים אף רצונם של גברים. סימני מתיחה לא פוסחים כמעט על אף אישה. הריונות, עור בהיר, ודיאטות שונות, מביאים עם השנים להיווצרות של סימני מתיחה. בהתאם לטכנולוגיות ולשיטות הטיפול הקיימות ניתן לטשטש סימני מתיחה, להביא למראה עור אחיד וחלק יותר, ולמנוע היווצרות עתידית של סימני מתיחה באזורי הטיפול. מגוון רחב של טיפולים מתקדמים, לצד מניעה מוקדמת מאפשרים למקסם את התוצאה. על מנת לבחור את הטיפול המתאים לכם ביותר, פנו אל רופא מומחה בעל וותק בתחום כד"ר אולג שפירו, שישמח להתאים לכם טיפול לתוצאות טובות.

    כיצד מבוצעת העלמת סימני מתיחה?

    ישנם מספר טיפולים יעילים בתחום של העלמת סימני מתיחה:

    • טיפול בלייזר – טיפול בלייזר שמבוסס למעשה על סדרה של טיפולים, שלהם יש יתרונות רבים כמו העובדה שלא נדרש זמן החלמה ואין כאבים. יתרון נוסף הוא היכולת להגיע לתוצאות משביעות רצון באזורים פגיעים מבחינת סימני מתיחה כמו הבטן, הזרועות והישבן. הלייזר מעודד ייצור של קולגן, הקולגן הוא חלבון סיבי אשר בונה את העור.
    • טיפול בגלי רדיו – גלי רדיו עוברים על העור באמצעות מחטים זעירות ואנרגיית החום מעודדת את ייצורו של הקולגן. ההבדל לעומת לייזר הוא בכך שבגלי רדיו קיימת האפשרות למקד את הטיפול באזורים ספציפיים ולהגיע אל שכבות עמוקות בעור. מתאפשר מיקוד על אזורי טיפול ספציפיים.

    העלמת סימני מתיחה רק אצל מומחה

    באם בחרתם להעלים סימני מתיחה, יש לעשות זאת רק אצל רופא מומחה בתחום, לקבלת תוצאות טובות. פנו עוד היום לד"ר אולג שפירו, מומחה בתחום האסתטיקה הרפואית, בעל שם וותק של 21 שנים בתחום .

    איך מטפלים בסימני מתיחה?

    העור שלנו משתנה במהלך החיים. אצל מתבגרים שגופם משתנה, אצל מבוגרים, אצל נשים אחרי הריון, אחרי דיאטה, לפני דיאטה, ובעצם כמעט בכל שלב בחיינו גופנו משתנה. סימני מתיחה נראים בבדיקה בעין לא מזוינת כצלקת שקועה ומאורכת, בתחילה בצבע ורוד, ועם הזמן הגוון דוהה ללבנבן. הבעיה העיקרית בסימנים הללו, שהם פשוט לא נעלמים מעצמם, הם מופיעים במקומות אסטרטגיים, על הירכיים, בשולי הבטן, על הישבן באזור הדקולטה וגם על החזה. קוראים להם סימני מתיחה, מפני שהופעתם מגיעה בעקבות מתיחה של העור ולמרות שאין בהם סכנה – הם מהווים מטרד אסתטי .

    היום, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ניתן לבצע טיפול בסימני מתיחה במגוון רחב של מכשירים. הטיפולים מסייעים בטשטוש סימני המתיחה ומאפשרים אף מניעה של היווצרות עתידית של הסימנים הללו באזור הטיפול. על מנת לבחור את הטיפול המתאים עבורך, ניתן לפנות לד"ר אולג שפירו מומחה בתחומו להתייעצות ובחירת הטיפול האולטימטיבי ביותר.

    טיפול בסימני מתיחה  – מהן הדרכים?

    ישנם מספר דרכי טיפול בסימני מתיחה, חשוב להתאים לכל מטופל את הטיפול המתאים לו ביותר:

    • לייזר – הלייזר מסייע בפגיעה ובפרוק הקולגן הישן, ובעידוד ייצור של קולגן חדש כתוצאה מכך העור ייראה אחיד וממוצק יותר .
    • מורפיוס שמבוסס על גלי רדיו – מכשיר עם ראש בעל 24 מחטים זעירות שמוחדרות לעומקים שונים באזור הטיפול , בין המחטים עובר חום שפוגע בצורה מבוקרת באזור הטיפול ומפרק את הקולגן והאלסטין הישן ומעודד בנייה שלהם מחדש מה שמייצר עור מהודק עם מרקם אחיד באזור הטיפול .
    • פרקטורה – מכשיר פרקטורה מבוססת על טכנולוגיית גלי רדיו, שיטה לשיקום ולשיפור משמעותי של הרכב העור, ומראהו, בזמן החלמה קצר וללא תופעות לוואי.

     

    סרטון הסבר על טכנולוגיית מורפיוס:

    טיפול נכון בעזרת סדרות טיפולים

    כדי להשיג תוצאות טובות של טיפול בסימני מתיחה לאורך זמן, יש צורך לבצע סדרה של טיפולים  . מדובר בסדרה של בממוצע 4 טיפולים וככל שמתמידים ושהטיפול נעשה בעזרת מכשור מתקדם ואיכותי, הרי שהטיפול יסייע לתקופה ארוכה יותר ויהיה איכותי יותר. על מנת להתאים את הטיפול הנכון עבורכם, פנו עוד היום לד"ר אולג שפירו, מומחה בתחום האסתטיקה מזה 20 שנה, לייעוץ והתאמה.

    שתף

    חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

    לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם
















      היופי הוא במראה הטבעי

      ד"ר שפירו הינו רופא עם מעל 20 שנות עבודה בתחום. במרפאה אנחנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת ובחומרים הכי איכותיים הקיימים בשוק.

      שאלות ותשובות נפוצות - אתם שואלים הדוקטור עונה

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם פגישת ייעוץ כרוכה בתשלום?

      פגישת ייעוץ הינה ללא כל התחייבות ואינה כרוכה בתשלום.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      באילו חומרי מילוי אתם משתמשים?

      ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים ביותר בתחום הרפואה האסתטית ובהם: סטילאז' , רבנאס, אלנסה, לומינרה, ג'ובידרם, רסטילן, רדיאס ועוד.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם ד"ר שפירו מבצע הרמת פנים באמצעות חוטים?

       ד"ר שפירו נמנה בין חלוצי הרפואה בתחום הרמת הפנים באמצעות חוטים.

      עם השנים, קיימת נפילה של הרקמות הרכות בפנים , ולצורך זה ד"ר שפירו מטפל בעור הפנים באמצעות חוטים קוריאניים של אנקור שנחשבים למאד איכותיים וחזקים – להרמת הגבות או הפנים ובעצם כל אזור אחר נפול בגוף. החוטים למעשה מותחים את הרקמות הרכות והעור ובעזרת החומר שממנו החוטים מורכבים, (פולי קפרו לקטון) מעודדים יצירה של קולגן ואלסטין סביב החוט שבונה רקמה חדשה לעור).

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      מתי ניתן לראות את התוצאות אחרי הזרקה של חומצה היאלורונית?

      חומצה היאלורונית נועדה לטפל באזורי הפנים בהם איבדנו נפחים עם השנים. החומצה ההיאלורונית הינה חומר טבעי שקיים בגוף ועם הגיל והזמן אנחנו מאבדים ומייצרים פחות קולגן ואלסטין וזה מה שמשפיע על הדלדלות העור וההתרוקנות בנפחי הפנים אותם ממלאים בעזרת החומצה ההיאלורונית. מילוי הקמטים, ופיזור אחיד וחלק של החומצה נראה לרוב כעבור שבועיים מיום ההזרקה.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      איך מתבצעת פרוצדורת מילוי שקעי עיניים?

      אזור שקעי העיניים הינו אזור עדין ורגיש מאד , ולצורך טיפול באזור זה נדרשת מיומנות גבוהה . ד"ר שפירו מטפל באזור זה באמצעות קנולה (צינורית דקה שאינה חודרת כלי דם ולמניעת הופעת שטפי דם באזור ההזרקה).

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם הטיפול כרוך בכאב?

      טיפולי הזרקות אינן כרוכות בכאב אך במקרים מסויימים יכולה לעורר תחושת אי נוחות קלה וזאת מכמה סיבות: ראשית במרבית החומרים שבהם משתמש ד"ר שפירו קיים חומר אלחוש , שנית ד"ר שפירו מבצע את ההזרקות באמצעות מחט דקה ועדינה מאד, ושלישית , בלעדי לקליניקה של ד"ר שפירו! מתוך רצון להציע למטופלות הקליניקה חוויה טיפולית נעימה ונטולת כאבים, פיתח ד"ר שפירו טכנולוגיה ייחודית בשם המותג COOLSENSE המאפשרת הקפאה נקודתית במקום ההזרקה, פעולה המאלחשת באופן טבעי את המקום ומציעה טיפול יופי שטרם חווית!

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם ניתן לבצע את הטיפול במעמד הייעוץ?

      בוודאי , למעמד הייעוץ ניתן זמן מספיק ארוך המאפשר למטופל לבצע הזרקות כבר במעמד זה.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      לכמה זמן מחזיקים חומרי המילוי ?

      ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים והאיכותיים בעולם , ישנם חומרים שמחזיקים כ-שנה וישנם חומרים שמחזיקים אפילו שנתיים ויותר.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      ניתן לשלם בתשלומים?

      קיימת פריסת תשלומים רחבה ונוחה ללא ריבית.