חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם
















    עיצוב קו הלסת

    חולמת על קו לסת מושלם ומראה פנים צעיר?

    ד״ר שפירו במהלך 22 השנים האחרונות משנה חיים ללקוחות שלו ומבצע טיפולים לעיצוב קו לסת וסנטר בצורה המקצועית ביותר עם תוצאות מדהימות שיגרמו לך להיראות צעירה בכמה שנים ולקבל מחמאות ללא הפסקה!

    ד"ר שפירו אולג מוביל בתחום הרפואה האסתטית ונמנה על השורה הראשונה של הרופאים המנוסים בתחום זה בישראל, נמצא תמיד בחזית החידושים הטכנולוגיים והמחקרים העולמיים בתחום הרפואה האסתטית על היבטיה השונים.

    •  בעל 22 שנות ניסיון בתחום עם ידע נרחב באנטומיית הפנים

     

    •  רופא מוסמך בעל רשיון משרד הבריאות הישראלי

     

    •  משתמש בחומרים האיכותיים ביותר בעולם האסתטיקה

     

    •  נלחם על כל תוצאה של לקוח עד לשביעות רצון

     

    כל מטופל בקליניקה מקבל יחס אישי, אדיב, חם ואוהב, ד״ר שפירו יהיה איתך לאורך כל התהליך ויעשה את הכל כדי שתצאי מאיתנו עם חיוך על הפנים!

    ללא צלקות, ללא מראה מנותח, ללא זמן החלמה.

    מעל 10,000 טיפולים מוצלחים!

     

    הדגשת ושחזור קו הלסת

    חשבתם פעם על כך, שקו הלסת תוחם את הפנים שלנו ומגדיר את המבנה שלהן? ישנה חשיבות גדולה למבנה קו הלסת. כאשר הוא ישר ומשורטט והעור הדוק, קו הלסת משווה לפנים מראה צעיר ורענן. אנשים רבים, שקו הלסת שלהם טושטש עם השנים, מרגישים שלא בנוח עם מראה הפנים שלהם. הם מבחינים בשוני בקו הלסת וחלקם מתביישים, בשל כך, להצטלם בתמונות פרופיל.

    מכיוון שבעידן הנוכחי קיימת "סגידה" למראה הצעיר, שמור למראה קו הלסת מקום של כבוד ברפואה האסטטית.

    אולם, אין דרך להתחמק מהגיל וככל שעוברות השנים, הגיל נותן אותותיו גם במבנה קו הלסת. הלחיים מתרוקנות וצונחות, עצמות הפנים מצטמקות ונפחן יורד. מה בעצם מתרחש שם? עם השנים, נוצר רפיון ברקמות הרכות בפנים, וכן ירידה דרסטית בטונוס שרירי הפנים. ישנה ירידה בריכוז המים ברקמות ודלילות בשומן הנמצא באזור הלחיים. בנוסף, חלה ירידה חדה בריכוזי החומרים האחראים על גמישות העור ומיצוקו.

    כל אלה גורמים לטשטוש קו הלסת ולנפילת הפנים, מה שמקנה להם מראה, המכונה "פני בולדוג".

    הפתרון שמציגה הרפואה האסתטית לכך, הוא הדגשת ושחזור קו הלסת, המאפשר לעצב את הפנים מחדש, כולל מתיחת צוואר, ללא ניתוח!

    במרפאתו של ד"ר שפירו, אנו עושים שימוש בחומרי מילוי המאפשרים לרופא המטפל למלא ולהרים באמצעותם את עצמות הלחיים, למלא את שקעי הפנים, וכן לשחזר ולהדגיש את קו הלסת.

     

    איך מתבצע טיפול הדגשת ושחזור קו הלסת?

    לפני תחילת טיפול עיצוב קו לסת, מאפיין הרופא המטפל את מבנה הפנים של המטופל/ת ומזהה את נקודות החולשה באזור קו הלסת. לאחר מכן, בהתייעצות משותפת מחליטים הרופא והמטופל/ת אילו אלמנטים ברצונו/ה לשפר ולשנות. חומרי המילוי מוזרקים לאזורים שציינו למעלה: עצמות הלחיים, שקעי הפנים וקו הלסת.

    החומר המוזרק לעצמות הלחיים מרים את עצם הלחי והופך אותה למודגשת. פעולה זו בעצם מרימה ומותחת את עור הפנים הנפול והופכת את העור למתוח וצעיר.

    החומר המוזרק לשקעי הפנים, ממלא אותם ונותן להם נפח, מה שמעלים את המראה המבוגר שנוצר בעקבותיהם.

    האתגר הגדול בטיפול הוא קו הלסת. הזרקת החומרים לקו הלסת מפסלת אותו והופכת אותו למודגש. זו עבודה עדינה, ולכן היא מצריכה רופא מיומן ומאוד מקצועי.

     

     

     

    חוטים בצוואר

    חוטים בצוואר לפני ואחרי

    חוטים בצוואר לפני אחרי

       

    מורפיוס צוואר

    מתיחת צוואר

    טיפול באמצעות חוטים 

    מתיחת צוואר ללא ניתוח

     מורפיוס צוואר     

    תמונות לפני ואחרי טיפול ראשון קו לסת :

           

     

    מטופל שחזר לטיפול קו לסת נוסף :

    תמונה לפני ואחרי טיפול קו לסת 2  :

     

    לנוחיותכם ריכזנו עבורכם מספר שאלות ותשובות, שחוזרות ועולות בפגישות עם ד"ר שפירו:

    למי מתאים הטיפול?

    הטיפול מתאים לטווח גילאים רחב, החל מצעירים בשנות ה-20 לחייהם וכלה במבוגרים בגיל השלישי.

    האם הטיפול זהה לכל המטופלים?

    בהחלט לא. יש שוני בין מבנה קו לסת אחד למשנהו. ישנם מטופלים שיזדקקו להזרקת חומרי מילוי לאזורים נרחבים יותר, וישנם כאלה שמעט חומרי מילוי יעשו אצלם את העבודה.

     

    מהם היתרונות של טיפול הדגשת ושחזור קו הלסת?

    • הטיפול אורך רק מספר דקות בודדות.
    • הטיפול נעשה ללא הרדמה או תחת אילחוש מקומי קל.
    • הטיפול מחזיק למשך תקופה ארוכה, כאשר בעתיד יהיה צורך רק בתחזוק ולא בביצוע כל ההליך מחדש.

    מהם הסיכונים הצפויים לנו?

    חומרי המילוי בהם אנו משתמשים הם חומרים טבעיים המאושרים לשימוש ע"י ה-FDA. הם נחשבים לבטוחים ויעילים בתהליך הדגשת ושחזור קו הלסת. לא ידוע על תופעות לוואי הנגרמות כתוצאה מהטיפול.

    לקביעת תור צרו קשר עם מרפאת ד"ר שפירו 03-544-5223

    עיצוב קו הלסת – אופי הטיפול

    עיצוב קו הלסת הינו טיפול לא פולשני, ונמנה מסוג הטיפולים שמקוטלגים תחת הקטגוריה של "פיסול פנים" שמטרתו להדגיש את קו עצם הלסת ובכך לחדד את תווי הפנים . עם השנים העצמות שלנו עוברות ספיגה ולכן קו הלסת שמתהווה באמצעות עצמות הלסת, מיטשטש. הדגשת קווי הלסת ועיצובם נעשית באמצעות טכניקות הזרקה ייחודיות ומיומנות גבוהה של הרופא המטפל . המטרה היא כמובן להגיע לתוצאה שתשפר את ההדגשה אך גם תהיה פרופורציונאלית למבנה הפנים. עיצוב קו הלסת לא מבוצע באמצעות ניתוח, ולכן הטיפול מתאים לקשת רחבה מאוד של מטופלים כשלכל אחד יותאם החומר והכמות האינדיבדואלית לתוצאה המדויקת . גם מטופלים צעירים בגילאי 20-30 מבצעים את הטיפול שכן הוא משפר את מראה קו הלסת שמתחיל להיפגם משנות ה-20. את התוצאות לכאורה ניתן להתחיל לראות כעשרה ימים מיום הטיפול וביחס לניתוח העלות נמוכה וללא זמן החלמה . קו לסת שאינו חד דיו לא קשור תמיד רק לגיל. הטיפול אפשרי גם בגילאים צעירים. עיצוב הלסת נעשה רק על ידי מומחה, פנו עוד היום אל ד"ר אולג שפירו לייעוץ.

     עיצוב קו הלסת – כל השיטות

    ישנם מספר אפשרויות לעיצוב קו הלסת:

    • הזרקה – במהלך ההזרקה נבנית זווית חדשה של קו הלסת. קיימים מספר חומרי מילוי הנפוצים כאן הם חומצה היאלורונית או חומר שמבוסס על סידן ונקרא רדיאס או חומר שמבוסס על פולי קפרו לקטון לאיסוף ומיצוק העור העודף ונקרא אלנסה .
    • לצד הזרקה, ניתן גם לשפר את התוצאה בשימוש של גלי רדיו, כגון המכשיר שנקרא מורפיוס 8. הגלים עוזרים למיצוק ואיסוף של העור.
    • פיסטייט – מכשור נוסף שמטפל בחידוד קו הלסת והסנטר הכפול – כדי לטפל בעיצוב קן הלסת ובסנטר הכפול ניתן לטפל במכשור שדואג להמיס את השומן העודף ובכך בעצם לחדד את תווי הפנים וקו הלסת .

    הלסת והלחיים הם איברים השייכים למסגרת של הפנים ולעיתים עיצוב של שניהם יחד יוצר אפקט מוגבר, אך זה כאמור בהתייעצות עם ד"ר שפירו .

    עיצוב קו לסת

     

     

     

    עיצוב קו הלסת כחלק מעיצוב כולל של הפנים

    מטופלים רבים דוגלים בשיטת "אם כבר, אז כבר" וכאשר הם מקדישים זמן ומשאבים לשיפור מראה הפנים, הרי שעיצוב הלסת הוא חלק מהרשימה במקרה כזה קו הלסת יהיה האחרון בתור משום שקווי הלסת "סוגרים" את הפנים ומהווים מסגרת תוחמת. עיצוב קו הלסת פופולארי מאד גם בקרב גברים – משום השיפור המשמעותי שהוא מייצר, והן משום שתופעה של היטשטשות קווי לסת נפוצה מאוד הן בקרב נשים והן בקרב גברים. פנו עוד היום לד"ר אולג שפירו, מומחה בעל 20 שנות ניסיון, לקבלת ייעוץ.

    לקוחות ממליצות :

    שתף

    חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

    לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם
















      היופי הוא במראה הטבעי

      ד"ר שפירו הינו רופא עם מעל 20 שנות עבודה בתחום. במרפאה אנחנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת ובחומרים הכי איכותיים הקיימים בשוק.

      שאלות ותשובות נפוצות - אתם שואלים הדוקטור עונה

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם פגישת ייעוץ כרוכה בתשלום?

      פגישת ייעוץ הינה ללא כל התחייבות ואינה כרוכה בתשלום.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      באילו חומרי מילוי אתם משתמשים?

      ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים ביותר בתחום הרפואה האסתטית ובהם: סטילאז' , רבנאס, אלנסה, לומינרה, ג'ובידרם, רסטילן, רדיאס ועוד.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם ד"ר שפירו מבצע הרמת פנים באמצעות חוטים?

       ד"ר שפירו נמנה בין חלוצי הרפואה בתחום הרמת הפנים באמצעות חוטים.

      עם השנים, קיימת נפילה של הרקמות הרכות בפנים , ולצורך זה ד"ר שפירו מטפל בעור הפנים באמצעות חוטים קוריאניים של אנקור שנחשבים למאד איכותיים וחזקים – להרמת הגבות או הפנים ובעצם כל אזור אחר נפול בגוף. החוטים למעשה מותחים את הרקמות הרכות והעור ובעזרת החומר שממנו החוטים מורכבים, (פולי קפרו לקטון) מעודדים יצירה של קולגן ואלסטין סביב החוט שבונה רקמה חדשה לעור).

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      מתי ניתן לראות את התוצאות אחרי הזרקה של חומצה היאלורונית?

      חומצה היאלורונית נועדה לטפל באזורי הפנים בהם איבדנו נפחים עם השנים. החומצה ההיאלורונית הינה חומר טבעי שקיים בגוף ועם הגיל והזמן אנחנו מאבדים ומייצרים פחות קולגן ואלסטין וזה מה שמשפיע על הדלדלות העור וההתרוקנות בנפחי הפנים אותם ממלאים בעזרת החומצה ההיאלורונית. מילוי הקמטים, ופיזור אחיד וחלק של החומצה נראה לרוב כעבור שבועיים מיום ההזרקה.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      איך מתבצעת פרוצדורת מילוי שקעי עיניים?

      אזור שקעי העיניים הינו אזור עדין ורגיש מאד , ולצורך טיפול באזור זה נדרשת מיומנות גבוהה . ד"ר שפירו מטפל באזור זה באמצעות קנולה (צינורית דקה שאינה חודרת כלי דם ולמניעת הופעת שטפי דם באזור ההזרקה).

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם הטיפול כרוך בכאב?

      טיפולי הזרקות אינן כרוכות בכאב אך במקרים מסויימים יכולה לעורר תחושת אי נוחות קלה וזאת מכמה סיבות: ראשית במרבית החומרים שבהם משתמש ד"ר שפירו קיים חומר אלחוש , שנית ד"ר שפירו מבצע את ההזרקות באמצעות מחט דקה ועדינה מאד, ושלישית , בלעדי לקליניקה של ד"ר שפירו! מתוך רצון להציע למטופלות הקליניקה חוויה טיפולית נעימה ונטולת כאבים, פיתח ד"ר שפירו טכנולוגיה ייחודית בשם המותג COOLSENSE המאפשרת הקפאה נקודתית במקום ההזרקה, פעולה המאלחשת באופן טבעי את המקום ומציעה טיפול יופי שטרם חווית!

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם ניתן לבצע את הטיפול במעמד הייעוץ?

      בוודאי , למעמד הייעוץ ניתן זמן מספיק ארוך המאפשר למטופל לבצע הזרקות כבר במעמד זה.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      לכמה זמן מחזיקים חומרי המילוי ?

      ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים והאיכותיים בעולם , ישנם חומרים שמחזיקים כ-שנה וישנם חומרים שמחזיקים אפילו שנתיים ויותר.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      ניתן לשלם בתשלומים?

      קיימת פריסת תשלומים רחבה ונוחה ללא ריבית.