חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם
















    הסרת קעקועים

    הסרת קעקועים בלייזר

    תופעת הקעקועים שסחפה את העולם בשנים האחרונות הציבה אתגר משמעותי בפני תעשיית הקוסמטיקה ובעיקר טכנולוגיות הלייזר. קעקוע הוא סוג של "חבר לחיים", אך לעתים סר חינו של "החבר" וכמוהו גם הקעקוע –  לעתים הוא משנה את ערכו בעיני בעליו ועלול אף לפגוע באיכות חייו. בין המקרים הידועים והזכורים לנו הוא הקעקוע של השחקנית אנג'לינה ג'ולי אשר קעקעה את שמו של בן זוגה דאז, השחקן בילי בוב תורנטון. אך בהוליווד, כמו בהוליווד, מערכות יחסים אינן מחזיקות זמן רב מעמד ומהר מאד הקעקוע, כמו בן הזוג, הפכו לא רלוונטיים.

     

     

           

    התמונות שלפניכם זה לאחר שלושה טיפולים בלבד!…. תוצאות נוספות בהמשך…

     

    התמונה שלפניכם לאחר 4 טיפולים בלבד!

     

     

    הצורך בהסרת קעקועים אינו חדש ולמעשה נולד כמעט בד בבד עם התפשטות תופעת הקעקועים בעולם. עם הזמן התפתחו שיטות שונות של הסרת קעקוע וביניהן פציעה מבוקרת של העור באזור הקעקוע על מנת לזרז יצירת רקמת עור חדשה, שימוש בחומצות כגון TCA הממיסות וחודרות את שכבת האפידרמיס (השכבה העליונה של העור) ומגיעות עד לשכבה התחתונה בה נמצא הדיו עצמו ואף טיפול של חספוס העור עם מלח בתהליך שנקרא salabrasion ועוד.

    כיום, עם החידושים והפיתוחים של טכנולוגיית הלייזר, ניתן להסיר קעקועים בקלות יחסית.  הסרת קעקוע בלייזר ופגעי פיגמנטציה נחשבת לטיפול קל יחסית, והעור אמור להתרפא באופן נורמלי תוך 10-14 ימים, כך שאם אתם מתחרטים על קעקוע שעשיתם ללא מחשבה או שכבר לא מתאים לכם, לא הכל אבוד. ברוב המקרים ניתן להסיר אותו מהעור באמצעות לייזר במספר טיפולים לא מורכבים. הנה מספר תשובות לשאלות נפוצות שיסייעו לכם להבין טוב יותר את התהליך:

    הסרת קעקועים בלייזר: באילו סוגי קעקועים ופגעי פיגמנטציה אפשר לטפל?

    תגובת הקעקוע לקרן הלייזר מושפעת מצבעו, עומקו, וההרכב הכימי של הדיו. קעקועים בצבע שחור, אדום, כתום כהה, וכחול כהה יגיבו בדרך כלל באופן יחסית מהיר לטיפולי לייזר. צבעים בהירים יותר כגון ירוק, סגול, חום, כתום בהיר וכחול בהיר (תכלת) עלולים לדרוש מספר טיפולים רב יותר. באופן כללי ברוב הקעקועים אפשר לטפל בהצלחה תוך התאמת תוכנית הטיפולים המתאימה לאופי הקעקוע.

    האם תהליך הסרת הקעקועים בלייזר כרוך בכאב?

    כאשר מדובר על הורדת קעקוע בלייזר, מאחר שקרן הלייזר מתמקדת באופן סלקטיבי בפיגמנט היעד, כלומר אך ורק בקעקוע עצמו, רקמות אחרות בדרך כלל לא מושפעות. מטופלים רבים משווים את התחושה של הפעימות (פולסים) החודרות לעור למעין צליפה מגומייה נקרעת. ניתן כמובן לבצע הרדמה מקומית או למרוח משחה מאלחשת לפני הטיפול.

     

    מה קורה אחרי הטיפול?

    מיד לאחר החשיפה ללייזר, האזורים המטופלים עשויים להפוך לבנבנים ולהתנפח מעט. הצבע הלבנבן יפחת תוך כ-30 דקות. הנפיחות עשויה להמשך זמן רב יותר, אך אפשר להפחיתה על ידי צינון העור בעזרת מעט קרח. כתובת הקעקע או הנגע הפיגמנטי ידהו בהדרגה במהלך השבועות הבאים.

    כמה זמן אורך הטיפול?

    בהתחשב בגודל, במיקום ובצבע כתובת הקעקע או הנגע הפיגמנטי, כל טיפול בדרך כלל אורך החל מדקות ספורות ועד 10 דקות. לרוב סוגי הקעקועים נדרשים חמישה טיפולים ולקעקועים על גבי שטחים נרחבים בעור אף יותר. בין טיפול לטיפול יהיה מרווח זמן של 6-8 שבועות כדי לתת לגוף מספיק זמן להחלים ולחסל בצורה מלאה חלקיקים רופפים של דיו או פיגמנט.

    האם טיפול הסרת קעקועים בלייזר כרוך בתופעות לוואי?

    תופעות הלוואי לטיפול של הסרת קעקוע בלייזר הןנדירות, ובכל מקרה אינן חריפות ומוגבלות רק לאזור המטופל. אם עדיין יש לכם ספקות, אתם מוזמנים להתייעץ איתנו.

    הגנה על העור במהלך סדרת הטיפולים להסרת קעקועים בלייזר:

    • הקפידו למרוח על האזור המטופל משחה אנטיביוטית למשך עשרת הימים הראשונים.
    • שמרו על האזור לח ואל תיתנו לו להתייבש או ליצור גלד.
    • צפויה נפיחות מסוימת ושלפוחיות (בועות). אל תפוצצו או תבקעו שלפוחיות כלשהן.
    • הודיעו לרופא במקרה של חום או סימנים כלשהם לדלקת, כמו למשל נפיחות אדומה, הפרשה או כאב נוסף.
    • נקו את האזור המטופל מידי יום ע"י שטיפתו במים זורמים וייבושו בעדינות בטפיחות מגבת קלות.
    • המנעו מגרוד האזור וקילוף הגלד באם נוצר.
    • הרגישות לשמש גוברת לאחר טיפול לייזר, לכן השתמשו בתכשיר להגנה מקרינה SPA # 30 או אף גבוה יותר.

    במידה ויש לכם שאלות נוספות ופרטים נוספים שתרצו לברר, נשמח לקבוע פגישת ייעוץ חינם.

    הסרת קעקועים לצמיתות

    כדי להסיר קעקוע, יש כמה שיטות טיפול אפשריות. ניתן לבצע הסרת קעקועים בלייזר וניתן לבצע הסרת קעקועים או טשטוש בניתוח פלסטי. אלו שתי השיטות המרכזיות. יש הרוצים להסיר קעקוע ממגוון סיבות, החל מסיבות תרבויות ודתיות, חזרה בתשובה, חוסר שביעות רצון מקעקוע שעשינו וסיום של קשר זוגי. על מנת לבחון את הפיגמנט, אופי הקעקוע ואחוזי ההצלחה בהסרת הקעקוע, יש לפנות לייעוץ אצל ד"ר אולג שפירו, רופא מומחה בתחום.

    הסרת קעקועים במגוון שיטות

    • לייזר – מדובר בסדרה של טיפולים המשפיעה על הפיגמנט הקיים בעור וטשטוש והסרה שלו. קרני הלייזר פוגעות בתאי הפיגמנט כאשר העור מקורר ותחת הרדמה מקומית לפני הטיפול. סדרה של כעשרה טיפולים לרוב תסיר גם קעקוע עקשן.
    • ניתוח פלסטי – מנתח פלסטי מורשה לבצע את הניתוח ובמהלך הניתוח מבוצעת למעשה כריתה של העור ותפירה שלו מחדש. מדובר בניתוח אחד שלרוב ישאיר אחריו צלקת לאחר מכן ויש לקחת בחשבון את כל ההשלכות הנלוות בניתוח .
    • שיוף – אפשרות נוספת היא שיוף הקעקוע. שיוף העור מבוצע באמצעות נייר לטש שהוא מאוד עדין ומקדחה משייפת את הנייר על גבי האזור בעור. המטרה היא הסרת שכבות של העור. תהליך זה דורש מספר טיפולים וגם כאן יש לקחת בחשבון שפעמים רבות תיוותר צלקת.

     הסרת קעקועים רק אצל מומחה

    בכל מקרה של הסרת קעקועים, יש להתייעץ עם רופא מומחה לאסתטיקה על מנת לא לגרום נזק למקום ההסרה. פנו עוד היום אל ד"ר אולג שפירו להסרת קעקועים נכונה ובטוחה לעורכם.

    הסרת קעקועים בלייזר – יתרונות

    לא אחת קורה שמי שהחליט לפני שנים לעשות קעקוע, מעוניין כעבור זמן בהסרה שלו. הסרת קעקועים בלייזר מתאפשרת כיום בטכנולוגיית לייזר במרפאות האסתטיקה השונות. מדובר בטיפול שהוא אסתטי-רפואי המאפשר להסיר את הקעקוע ביעילות רבה, גם קעקועים צבעוניים ועקשניים. לרוב מדובר בסדרה של טיפולים. ישנם מכשירי לייזר שונים בשוק להסרת קעקועים בלייזר וחשוב לבחור בטיפול שמשלב מכשור מתקדם ואיכותי כמו גם איש מקצוע מוסמך עם ניסיון בתחום ועם ניסיון באותו מכשור. על מנת לבחון את הטיפול הנכון עבורך מומלץ להתייעץ עם ד"ר אולג שפירו מומחה בתחום.

    מדוע יש צורך בטיפולי הסרת קעקועים בלייזר?

    הסיבות הן מגוונות, החל מטעמי דת למשל אצל אלו החוזרים בתשובה, שינוי בטעמים ובהעדפה אישית, חוסר שביעות רצון מקעקוע חדש, סיבות תרבותיות רצון בגיוון ועוד. הקעקוע הוא פיגמנט המוחדר לעור. הפיגמנט מאפשר לצייר על גבי העור ומוחדר לשכבה הפנימית של העור הנקראת דרמיס. הפיגמנט מורכב מבחינה כימית באופן כזה שלגוף אין יכולת להשליך החוצה אותו, ולכן נדרש טיפול ייעודי להסרת הפיגמנט. להסרתו נקבעת פגישת אבחון וייעוץ עם ד"ר שפירו, במהלכה תהיה בחינה של הקעקוע אותו יש להסיר, התאמה של תוכנית טיפולים ושיחת היכרות עם המטופל. בתחילת כל טיפול, מבוצע אלחוש של אזור הטיפול ומתחיל הטיפול עצמו בלייזר, כאשר טיפול ממוצע אורך כ-45 דקות. תוך כדי הטיפולים, מבוצעים מעקב ובקרה ובדיקה של הסרת הצבעים השונים של הקעקוע. המטרה היא הסרה של הקעקוע ללא צלקות או סימנים. ההפרש בין כל טיפול לטיפול הוא שונה. לעתים לוקח כמה חודשים עד אשר הקעקוע מוסר בשלמותו כאשר לקראת סיום סדרת הטיפולים כמעט ולא יישאר זכר לקעקוע .

    הסרת קעקועים – לא רק לייזר

    הלייזר היא השיטה הנפוצה ביותר כאשר ניתן גם להסיר קעקוע באמצעות ניתוח,  פעולה שהיא כירורגית ופולשנית. הדבר תלוי בהרכב הצבעים שיש בקעקוע, בעומקו של הקעקוע ובשינויי פיגמנט במהלך השנים. על מנת לבחון את התאמת הטיפול למטופל, יש לתאם פגישת ייעוץ עם ד"ר אולג שפירו מומחה בעל שם בתחום האסתטיקה.

    שתף

    חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

    לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם
















      היופי הוא במראה הטבעי

      ד"ר שפירו הינו רופא עם מעל 20 שנות עבודה בתחום. במרפאה אנחנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת ובחומרים הכי איכותיים הקיימים בשוק.

      שאלות ותשובות נפוצות - אתם שואלים הדוקטור עונה

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם פגישת ייעוץ כרוכה בתשלום?

      פגישת ייעוץ הינה ללא כל התחייבות ואינה כרוכה בתשלום.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      באילו חומרי מילוי אתם משתמשים?

      ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים ביותר בתחום הרפואה האסתטית ובהם: סטילאז' , רבנאס, אלנסה, לומינרה, ג'ובידרם, רסטילן, רדיאס ועוד.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם ד"ר שפירו מבצע הרמת פנים באמצעות חוטים?

       ד"ר שפירו נמנה בין חלוצי הרפואה בתחום הרמת הפנים באמצעות חוטים.

      עם השנים, קיימת נפילה של הרקמות הרכות בפנים , ולצורך זה ד"ר שפירו מטפל בעור הפנים באמצעות חוטים קוריאניים של אנקור שנחשבים למאד איכותיים וחזקים – להרמת הגבות או הפנים ובעצם כל אזור אחר נפול בגוף. החוטים למעשה מותחים את הרקמות הרכות והעור ובעזרת החומר שממנו החוטים מורכבים, (פולי קפרו לקטון) מעודדים יצירה של קולגן ואלסטין סביב החוט שבונה רקמה חדשה לעור).

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      מתי ניתן לראות את התוצאות אחרי הזרקה של חומצה היאלורונית?

      חומצה היאלורונית נועדה לטפל באזורי הפנים בהם איבדנו נפחים עם השנים. החומצה ההיאלורונית הינה חומר טבעי שקיים בגוף ועם הגיל והזמן אנחנו מאבדים ומייצרים פחות קולגן ואלסטין וזה מה שמשפיע על הדלדלות העור וההתרוקנות בנפחי הפנים אותם ממלאים בעזרת החומצה ההיאלורונית. מילוי הקמטים, ופיזור אחיד וחלק של החומצה נראה לרוב כעבור שבועיים מיום ההזרקה.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      איך מתבצעת פרוצדורת מילוי שקעי עיניים?

      אזור שקעי העיניים הינו אזור עדין ורגיש מאד , ולצורך טיפול באזור זה נדרשת מיומנות גבוהה . ד"ר שפירו מטפל באזור זה באמצעות קנולה (צינורית דקה שאינה חודרת כלי דם ולמניעת הופעת שטפי דם באזור ההזרקה).

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם הטיפול כרוך בכאב?

      טיפולי הזרקות אינן כרוכות בכאב אך במקרים מסויימים יכולה לעורר תחושת אי נוחות קלה וזאת מכמה סיבות: ראשית במרבית החומרים שבהם משתמש ד"ר שפירו קיים חומר אלחוש , שנית ד"ר שפירו מבצע את ההזרקות באמצעות מחט דקה ועדינה מאד, ושלישית , בלעדי לקליניקה של ד"ר שפירו! מתוך רצון להציע למטופלות הקליניקה חוויה טיפולית נעימה ונטולת כאבים, פיתח ד"ר שפירו טכנולוגיה ייחודית בשם המותג COOLSENSE המאפשרת הקפאה נקודתית במקום ההזרקה, פעולה המאלחשת באופן טבעי את המקום ומציעה טיפול יופי שטרם חווית!

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם ניתן לבצע את הטיפול במעמד הייעוץ?

      בוודאי , למעמד הייעוץ ניתן זמן מספיק ארוך המאפשר למטופל לבצע הזרקות כבר במעמד זה.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      לכמה זמן מחזיקים חומרי המילוי ?

      ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים והאיכותיים בעולם , ישנם חומרים שמחזיקים כ-שנה וישנם חומרים שמחזיקים אפילו שנתיים ויותר.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      ניתן לשלם בתשלומים?

      קיימת פריסת תשלומים רחבה ונוחה ללא ריבית.