חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם
















    הקפאת שומן

    המסת שומן בקור CoolSculpting

    המסת שומן בקור מה זה ולמי זה מתאים?

    הקפאת שומן או המסת שומן בקור הקרויה באנגלית CoolSculpting היא טיפול אסתטי חדשני המסייע להצרת היקפים באזורים קשים לטיפול ולעיצוב כגון: ירכיים, עכוז, בטן, ידיים תחתונות ועוד.

    המסת השומן באזורים אלו נעשית בדרך שאיננה פולשנית, כאשר הפעולה ניתנת לביצוע במסגרת המרפאה ללא צורך בהרדמה כללית או מקומית, איננה דורשת שימוש במחוך לחץ, ומחזירה את המטופלים לשגרה במהירות.

    חשוב לציין: הטיפול נותן מענה של עיצוב וחיטוב למצב קיים תקין של ריכוז שומנים במקומות הבעייתיים לכל אדם במשקל נורמלי ולא לבעיות משקל יתר ומשקל בלתי תקין (למשל: במקרים רבים נשים סובלות מהצטברות שומנים באזורים אלו לאחר ירידה משמעותית במשקל, לאחר לידות וכיו"ב, כאשר פעילות ספורטיבית אינה מספקת מענה לבעיה).

    איך מתבצע טיפול המסת שומן בקור?

    העיקרון העומד מאחורי הטיפול הוא מתבסס על העובדה כי תאי השומן הם מטבעם פגיעים יותר לקור מאשר רקמת העור אשר סביבם.

    כאשר מתבצע תהליך קירור מבוקר באזורים בהם קיימים מצבורי השומן, תאי השומן נפגעים, "נשברים" ומוזרמים אל מחזור הדם והחוצה מהגוף כפסולת מיותרת.

    בדרך זאת ניתן להאיץ את היעלמותם של התאים לאורך זמן. הטיפול נעשה באזורים הידועים כבעייתיים ולעיצוב ולחיטוב (כאמור, גם לעוסקים בספורט ולמקפידים על תזונה מאוזנת ובריאה):

    • מותניים
    • בטן עליונה/תחתונה
    • ירכיים פנימיות וחיצוניות
    • גב
    • ברכיים פנימיות וחיצוניות
    • אזור ירך אחורי מתחת לעכוזים
    • זרועות

    הטכנולוגיה שמאחורי הטיפול

    הטיפול מתבצע ע"י מכשיר מיוחד המעביר קור לתאי השומן תחת העור באופן סלקטיבי – מבלי לפגוע בתאים אחרים בגוף.

    הקור מבודד את תאי השומן ומקפיא אותם ובכך גורם למותם. בפרק הזמן שלאחר הטיפול הגוף מעבד באופן טבעי את תאי השומן המתים ומסלק אותם לצמיתות. באופן זה מתקבל מראה מעוצב ומחוטב באזור שטופל.

    שלבי הטיפול

    רוב הטיפולים בהמסת שומן בקור אורכים כשעה. במהלך הטיפול יכולים המטופלים לנוח או לקרוא, כאשר לאחריו רובם ממשיכים את סדר היום הרגיל.

    תכנית הטיפול מותאמת לכל מטופל באופן אישי בפגישות הייעוץ ותלויה במספר האזורים המטופלים ובמטרותיו של המטופל.

    לגבי הטיפול עצמו, במהלך הטיפול הגוף עובר 2 שלבים עיקריים והם:

    • שלב ראשון: מטרת שלב זה היא הפחתת השומן על ידי הקפאתו ודחיסתו למינימום עד סילוקו המוחלט. ידית הטיפול הייעודית עוברת על פני האזור הרצוי ומבצעת הקפאה מבוקרת תוך שליטה מלאה בפעילות המכשיר.
    • שלב שני: לאחר טיפול בהפחתת השומן נעשה טיפול של 10 דקות נוספות לעיצוב ומיצוק העור.

    לאחר הטיפול

    לאחר טיפול של כשעה נטו עם המכשיר, ניתן לראות אדמומית ניכרת במקום הטיפול. בהמשך, האדמומיות חולפת בעוד שפעולת ההקפאה נמשכת ברמה התאית ונמצאת בעיצומה.

    בשבועות שלאחר ביצוע הטיפול אפשר להבחין בירידה מתמדת של כמות השומן באזור.

    סיכום:

    1. קריוליפוליזיס, המסת שומן בקור הוא הליך לא פולשני, אשר לא דורש החלמה או שימוש במשככי כאבים.
    2. הטיפול מומלץ לכל מי שמעוניינים לחטב ולמצק אזורי גוף קשים לעיצוב כאשר התוצאה הסופית נראית לאחר כחודשיים עד שלושה – ורמת שביעות הרצון מהטיפול מצוינת.
    3. הטכנולוגיה מבוססת על קירור סלקטיבי הנעזר בווקום, הווקום מושך את רקמת השומן והקור מקפיא את השומן וגורם להרס של תאים.
    4. תאי השומן באזור המטופל נהרסים בהדרגה ומופרשים מהגוף בתהליך חילוף החומרים הרגיל באמצעות מערכת הלימפה.
    5. ברוב המקרים ניתן לראות את תוצאותיה המשמעותיות של המסת השומן בהקפאה החל משלושה שבועות לאחר הטיפול ועד ל-8 שבועות לאחר הטיפול.
    6. תהליך סילוק תאי השומן מהגוף ממשיך לפעול גם במשך חצי שנה לאחר הטיפול, תופעה המעצימה את האפקט הטיפולי.

    הקפאת שומן בקור

    הקפאת שומן הוא שם מקביל לטיפולי המסת שומן בטכניקה של קור. הקפאת שומן בוואקום גורמת להרס של תאי השומן ואיבוד שלהם דרך מערכת הלימפה בחודשים שלאחר הטיפול, כאשר כל טיפול בנוי כסדרת טיפולים.

    המטרה היא להקפיא תאי שומן עקשניים לא רצויים המצטברים באזורים שונים בגוף כמו הירכיים, הבטן, הזרועות, הישבן, הגב ועוד.

    אחרי לידה והיריון מתעורר פעמים רבות הרצון בטיפולי הקפאת שומן. שיטוח של בטן תחתונה דורש התמדה רבה של פעילות גופנית ממוקדת שרירי ליבה.

    לא רק זאת אלא שלעתים הבטן העליונה משתפלת על הבטן התחתונה . טיפולי הקפאת שומן מאפשרים בצורה ממוקדת שאיננה פוגעת בשכבות העור האחרות – להרוג את תאי השומן ולגרום לניקוזם דרך מערכת הלימפה.

    טיפולים אלו נעשים אצל מומחים. ד"ר אולג שפירו, הוא הכתובת לייעוץ וטיפול בהקפאת שומן.

    יתרונות הקפאת שומן

    דיאטה לא גורמת לאיבוד של תאי שומן, אלא לשינוים מה שמביא בתורו לצלוליט. כמות תאי השומן בגוף האדם נקבעת עד גיל ההתבגרות ובסיום גיל ההתבגרות מספר תאי השומן לא משתנה עוד.

    בעוד שדיאטה מכווצת ומרוקנת את התאים מהשומן שבהם, הקפאת שומן כן גורמת לאיבוד של תאי שומן.

    הקפאת שומן נהנית מיתרונות מגוונים, היא אינה  כרוכה בפעולה פולשנית כמו גם העובדה שאין שימוש בחומרים שונים המוזרקים לגוף ובניתוחים מסובכים ומורכבים.

    הטיפול של הקפאת שומן נטול כאב ובסיום הטיפול העור ייראה מעט אדום ונפול. תופעה של בצקתיות לפעמים תהיה למשך כמה ימים, וממש תוך כמה ימים זה יחלוף.

    אורח חיים בריא ומאוזן

    שמירה על תזונה נבונה, שתייה מספקת של מים בכמות של כשני ליטרים לעצמה, והקפדה על פעילות גופנית, הם פרמטרים חשובים מאוד להשלמת הצלחת הטיפול ואי-הופעה של מצבורי השומן שוב.

    טיפולי הקפאת שומן אינם מיועדים לאלו הסובלים מעודף משקל גבוה מאוד.

    הטיפולים מיועדים לטיפול נקודתי במצבורי שומן באזורים שונים בגוף וכן מסייעים בפיזור אחיד של השומן בגוף, למראה סימטרי. הקפאת שומן מאוד נפוצה אצל נשים, אולם גם גברים מבצעים טיפולי הקפאת שומן להשגת מראה אסתטי יותר.

    פנו עוד היום לקבלת מראה אסתטי, לד"ר אולג שפירו, מומחה בתחום.

    המסת שומן

    טיפולי המסת שומן נועדו לחטב את גוף המטופל כמו גם לטפל באזורים בהם מצטבר שומן עודף ולרוב עקשן.

    ישנם כמה אופציות להסרת מצבורי שומן: המסה בלייזר, באמצעות זריקה, בקור או בחום, בגז אוזון, ובאמצעות אולטרסאונד. גם שמירה על אורח חיים בריא, פעילות גופנית ותזונה נכונה חשובים כדי לשמר את תוצאות הטיפול.

    את הטיפולים מבצעים אצל רופא מומחה, ד"ר אולג שפירו, מומחה בעל ניסיון של למעלה מ 20 שנה בתחום , יעניק לכם את הטיפול הטוב והנכון עבורכם.

    המסת שומן – סוגי טיפולים

    קיימים מספר סוגי טיפולי המסת שומן:

    • לייזר – בשיטה זו מאגרי השומן מתפרקים הודות לקרני הלייזר שחודרות לעור . השומן יוצא מן הגוף באמצעות מחזור הדם.
    • המסה בהזרקות – בשיטה זו גורמים לפגיעה בתאי השומן ולפירוק שלהם. הטיפול מתבצע באמצעות מספר זריקות שניתנות למטופל. טיפול זה לא מתאים לכל אחד ויש מגבלות רפואיות שונות המונעות לבצע טיפול זה.
    • הזרקת גז אוזון – המסת שומן בטיפול זה כוללת לא רק גז אוזון אלא שילוב של גלי רדיו, ממסי שומן ולייזר. ניתן בשיטה זו להמיס צלוליט נקודתי. גז האוזון כולל חמצן רפואי ומולקולה נוספת של חמצן בעלת יכול לפירוק השומן.
    • המסת שומן בקור – טכניקה נוספת להמסת שומן היא יניקת השומן וקירור שלו עד לטמפרטורה של מינוס 12 מעלות  – תהליך שגורם לתאי השומן למות ולהיפלט מהגוף דרך מערכת הלימפה .

    שילוב של אורח חיים בריא

    טיפולי המסת שומן אומנם מסייעים בחיטוב אולם אם המטופל לא יקיים אורח חיים בריא הרי שמצבורי השומן יחזרו. טיפולי המסת שומן לא מיועדים לאלו הסובלים ממצבורי שומן כבדים.

    מדובר בטיפולים שאינם כואבים, החלמה והתוצאה עקרונית יכולה להישמר לכל החיים, כל עוד מקפידים על פעילות גופנית ואורח חיים בריא. פנו עוד היום לד"ר אולג שפירו לקבלת תוצאה מיטבית.

    המסת שומן בקור

    הטכניקה של המסת שומן בקור מדברת על מכשור עם אלקטרודות שמחוברות לאזור הטיפול ופועלות בטמפרטורה של מינוס 12 מעלות, הקור בעצם פוגע בתאי השומן שהופכים לנוזל ונפלטים מהגוף.

    תאי השומן עוברים תהליך של קירור חוץ גופי באמצעות וואקום. התאים יוצאים מהגוף דרך מערכת הלימפה.

    שם נרדף לשיטה זו הוא הקפאת שומן. אפשרי לצמצם היקפים עד לרמה של כ-3-4 סנטימטרים באזור הטיפול .

    בעוד שדיאטה איננה מקטינה את כמות תאי השומן הכוללת שבגוף אלא רק מכווצת אותם, הרי שהמסת שומן בקור מקטינה את כמות תאי השומן שבגוף.

    דיאטה גם כרוכה בדילול העור והגברת הרפיון שלו, בעוד שהמסת שומן לא מגבירה את רמת הרפיון בעור, משום שהיא גורמת לאיבודם של תאי השומן, ולא לכיווצם.

    מדובר בטיפול לא פולשני, אין שימוש במזרקים או חומרים כימיים. והטיפול איננו מלווה בכאב.

    על מנת לקבל יעוץ ממוחה לטיפול המסת שומן בקור, פנו לד"ר אולג שפירו מומחה בעל ניסיון של 20 שנה בתחום.

    טיפולי הסרת שומן באולטרסאונד או בהזרקות של חומרים כימיים גורמות להרס לא רק של תאי השומן אלא גם של תאים נוספים חיוניים לגוף כגון כלי דם.

    טכניקת המסת שומן בקור מאפשרת טיפול ממוקד אך ורק בתאי השומן המיותרים.

    המסת שומן בקור – מתי רואים תוצאות?

    המסת שומן בקור מבוצעת בטיפול אחד וכעבור 6 שבועות מתחילה להיות ספיגה מתונה של השומן ומתחילים לראות את התוצאה של הצרת היקפים בסביבות 3-4 ס"מ כאשר תוצאות סופיות נראה לעין כחמישה חודשים לערך אחרי הטיפול.

    טיפולי המסת שומן נועדו לחטב את גוף המטופל כמו גם לטפל באזורים בהם מצטבר שומן עודף.

    הם מתאימים לסובלים ממאגרים של שומן באזור הבטן, הירכיים, הגב והמותניים. שילוב של אורח חיים בריא, פעילות גופנית ותזונה נכונה, חשובים כדי לשמר את תוצאות הטיפול.

    המסת שומן בקור מבצעים רק אצל המומחים

    גם בטיפולי המסת שומן בקור, חובה לפנות לרופא מומחה בתחום, כד"ר אולג שפירו, על מנת למקסם את התוצאות. אל תהססו פנו עוד היום לייעוץ.

    שתף

    חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

    לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם
















      היופי הוא במראה הטבעי

      ד"ר שפירו הינו רופא עם מעל 20 שנות עבודה בתחום. במרפאה אנחנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת ובחומרים הכי איכותיים הקיימים בשוק.

      שאלות ותשובות נפוצות - אתם שואלים הדוקטור עונה

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם פגישת ייעוץ כרוכה בתשלום?

      פגישת ייעוץ הינה ללא כל התחייבות ואינה כרוכה בתשלום.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      באילו חומרי מילוי אתם משתמשים?

      ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים ביותר בתחום הרפואה האסתטית ובהם: סטילאז' , רבנאס, אלנסה, לומינרה, ג'ובידרם, רסטילן, רדיאס ועוד.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם ד"ר שפירו מבצע הרמת פנים באמצעות חוטים?

       ד"ר שפירו נמנה בין חלוצי הרפואה בתחום הרמת הפנים באמצעות חוטים.

      עם השנים, קיימת נפילה של הרקמות הרכות בפנים , ולצורך זה ד"ר שפירו מטפל בעור הפנים באמצעות חוטים קוריאניים של אנקור שנחשבים למאד איכותיים וחזקים – להרמת הגבות או הפנים ובעצם כל אזור אחר נפול בגוף. החוטים למעשה מותחים את הרקמות הרכות והעור ובעזרת החומר שממנו החוטים מורכבים, (פולי קפרו לקטון) מעודדים יצירה של קולגן ואלסטין סביב החוט שבונה רקמה חדשה לעור).

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      מתי ניתן לראות את התוצאות אחרי הזרקה של חומצה היאלורונית?

      חומצה היאלורונית נועדה לטפל באזורי הפנים בהם איבדנו נפחים עם השנים. החומצה ההיאלורונית הינה חומר טבעי שקיים בגוף ועם הגיל והזמן אנחנו מאבדים ומייצרים פחות קולגן ואלסטין וזה מה שמשפיע על הדלדלות העור וההתרוקנות בנפחי הפנים אותם ממלאים בעזרת החומצה ההיאלורונית. מילוי הקמטים, ופיזור אחיד וחלק של החומצה נראה לרוב כעבור שבועיים מיום ההזרקה.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      איך מתבצעת פרוצדורת מילוי שקעי עיניים?

      אזור שקעי העיניים הינו אזור עדין ורגיש מאד , ולצורך טיפול באזור זה נדרשת מיומנות גבוהה . ד"ר שפירו מטפל באזור זה באמצעות קנולה (צינורית דקה שאינה חודרת כלי דם ולמניעת הופעת שטפי דם באזור ההזרקה).

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם הטיפול כרוך בכאב?

      טיפולי הזרקות אינן כרוכות בכאב אך במקרים מסויימים יכולה לעורר תחושת אי נוחות קלה וזאת מכמה סיבות: ראשית במרבית החומרים שבהם משתמש ד"ר שפירו קיים חומר אלחוש , שנית ד"ר שפירו מבצע את ההזרקות באמצעות מחט דקה ועדינה מאד, ושלישית , בלעדי לקליניקה של ד"ר שפירו! מתוך רצון להציע למטופלות הקליניקה חוויה טיפולית נעימה ונטולת כאבים, פיתח ד"ר שפירו טכנולוגיה ייחודית בשם המותג COOLSENSE המאפשרת הקפאה נקודתית במקום ההזרקה, פעולה המאלחשת באופן טבעי את המקום ומציעה טיפול יופי שטרם חווית!

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם ניתן לבצע את הטיפול במעמד הייעוץ?

      בוודאי , למעמד הייעוץ ניתן זמן מספיק ארוך המאפשר למטופל לבצע הזרקות כבר במעמד זה.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      לכמה זמן מחזיקים חומרי המילוי ?

      ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים והאיכותיים בעולם , ישנם חומרים שמחזיקים כ-שנה וישנם חומרים שמחזיקים אפילו שנתיים ויותר.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      ניתן לשלם בתשלומים?

      קיימת פריסת תשלומים רחבה ונוחה ללא ריבית.