חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם
















    פיסול ועיצוב אף ללא ניתוח כן כן שמעתם נכון !

    בכל הנוגע לתווי פנים, האף ממלא תפקיד משמעותי בהגדרת המראה הכללי של האדם. עבור אלה המחפשים חלופה לא פולשנית לניתוח אף מסורתי, השימוש בחומצה היאלורונית הופיע כאופציה פופולרית. במאמר זה, נתעמק בעולם של פיסול אף ללא ניתוח ונבדוק כיצד טיפול חדשני זה יכול לעזור לאנשים להשיג את צורת האף הרצויה להם מבלי לעבור ניתוח.

     

    הבנת פיסול אף לא ניתוחי:

    פיסול אף באמצעות חומצה היאלרונית , המכונה גם ניתוח אף לא ניתוחי, כולל שימוש בחומרי מילוי עוריים המכילים חומצה היאלורונית על מנת לעצב מחדש ולשפר את מראה האף. שלא כמו ניתוח אף מסורתי, הדורש התערבות כירורגית, גישה לא פולשנית זו מציעה פתרון מהיר יותר, פחות כואב וזמני יותר.

     

    תהליך הטיפול:

    הליך פיסול אף ללא ניתוח מתחיל בדרך כלל בהתייעצות יסודית בין המטופל לאיש מקצוע רפואי מוסמך. במהלך דיון זה מתייחסים למטרותיו, החששות והציפיות של הפרט. המטפל ינתח בקפידה את מבנה האף, וידון באפשרויות ובמגבלות הטיפול ביחד עם המטופל .

     

    לאחר הסכמה בין המטופל והמטפל, ניתן לבצע את הטיפול עצמו. אצלנו במרפאה הטיפול נעשה בהרדמה  מקומי עם לידוקאין  כדי למזער את אי הנוחות במהלך ההליך. חומר המילוי, המכיל חומצה היאלורונית, מוזרק לאחר מכן באופן אסטרטגי לאזורים ספציפיים באף כדי להשיג את הצורה והקונטור הרצויים.ד"ר שפירו  יפסל בקפידה את האף, תוך התייחסות לחששות כגון גבנון גב, קצה צניחת או אסימטריה.

     

    התאמה ויתרונות: למי מתאים?

    פיסול אף לא ניתוחי באמצעות חומצה היאלורונית מתאים למגוון רחב של אנשים המעוניינים לשפר את מראה האף מבלי לעבור ניתוח. אפשרות טיפול זו יכולה לתת מענה לחששות כגון גשר שטוח, אף עקום או אסימטריה קלה. יתר על כן, הוא מציע מספר יתרונות:

     

    1. לא פולשני: שלא כמו ניתוח אף ניתוחי, פיסול אף לא ניתוחי הוא הליך זעיר פולשני. זה מונע את הצורך בחתכים, הרדמה כללית ותקופת החלמה ממושכת.

     

    1. תוצאות מהירות וזמני השבתה מינימליים: ההשפעות של פיסול אף לא ניתוחי נראות לרוב מיד לאחר הטיפול. מטופלים יכולים לחדש את הפעילות היומיומית שלהם זמן קצר לאחר מכן, מכיוון שבדרך כלל אין השבתה משמעותית.

     

    1. הפיכות: יתרון בולט של שימוש בחומרי מילוי של חומצה היאלורונית הוא שההשפעות הן זמניות. אם המטופל אינו מרוצה מהתוצאות, או אם העדפותיו משתנות עם הזמן, ניתן להתאים או להפוך את הטיפול באמצעות אנזים הנקרא היאלורונידאז.

     

    חסרונות ושיקולים:

    בעוד שפיסול אף לא ניתוחי עם חומצה היאלורונית מציע יתרונות רבים, חיוני לקחת בחשבון כמה חסרונות פוטנציאליים:

     

    1. תוצאות זמניות: בניגוד לניתוח אף ניתוחי, המציע תוצאות ארוכות טווח או קבועות, ההשפעות של פיסול אף לא ניתוחי הן זמניות. משך הזמן משתנה בין אנשים, בדרך כלל נמשך בין 6 ל-12 חודשים לפני הצורך בטיפולי מגע.

     

    1. מגבלות: פיסול אף לא ניתוחי מתאים ביותר לאנשים עם חששות קלים וכאלה שמחפשים שינויים עדינים. ייתכן שהוא לא מתאים לבעיות מבניות מורכבות או למקרים הדורשים שינוי משמעותי בצורת האף.

     

    1. מומחיות ובטיחות: כדי להבטיח תוצאה בטוחה ומוצלחת, חיוני לפנות לטיפול מאיש מקצוע רפואי מוסמך המנוסה בפיסול אף לא ניתוחי. יש להם את הכישורים וההבנה הדרושים באנטומיה של הפנים כדי לספק את התוצאות הרצויות תוך מזעור סיכונים פוטנציאליים ולכן ד"ר שפירו הוא הבנאדם המתאים ביותר עבורכם עם ניסיון של 23 שנה בתחום האתסטיקה .

     

    לסיכום:

    פיסול אף לא ניתוחי באמצעות חומצה היאלורונית מציע אפשרות מרגשת עבור אנשים המבקשים לשפר את מראה האף שלהם ללא צורך בניתוח. הוא מספק פתרון בטוח, יעיל והפיך, המאפשר למטופלים להשיג את צורת האף ואת קו המתאר הרצויים. למרות שהם זמניים, התוצאות יכולות להיות ארוכות טווח עבור אלה שמחפשים שינוי לא קבוע. אם אתה שוקל פיסול אף ללא ניתוח, התייעץ עם איש מקצוע מוסמך שיוכל להדריך אותך בתהליך ולעזור לך להשיג את האף שתמיד חלמת עליו .

     

    תמונות לפניי ואחריי  : 

     

     

     

    שתף

    חולמים על שינוי? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר אולג שפירו!

    לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם
















      היופי הוא במראה הטבעי

      ד"ר שפירו הינו רופא עם מעל 20 שנות עבודה בתחום. במרפאה אנחנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת ובחומרים הכי איכותיים הקיימים בשוק.

      שאלות ותשובות נפוצות - אתם שואלים הדוקטור עונה

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם פגישת ייעוץ כרוכה בתשלום?

      פגישת ייעוץ הינה ללא כל התחייבות ואינה כרוכה בתשלום.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      באילו חומרי מילוי אתם משתמשים?

      ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים ביותר בתחום הרפואה האסתטית ובהם: סטילאז' , רבנאס, אלנסה, לומינרה, ג'ובידרם, רסטילן, רדיאס ועוד.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם ד"ר שפירו מבצע הרמת פנים באמצעות חוטים?

       ד"ר שפירו נמנה בין חלוצי הרפואה בתחום הרמת הפנים באמצעות חוטים.

      עם השנים, קיימת נפילה של הרקמות הרכות בפנים , ולצורך זה ד"ר שפירו מטפל בעור הפנים באמצעות חוטים קוריאניים של אנקור שנחשבים למאד איכותיים וחזקים – להרמת הגבות או הפנים ובעצם כל אזור אחר נפול בגוף. החוטים למעשה מותחים את הרקמות הרכות והעור ובעזרת החומר שממנו החוטים מורכבים, (פולי קפרו לקטון) מעודדים יצירה של קולגן ואלסטין סביב החוט שבונה רקמה חדשה לעור).

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      מתי ניתן לראות את התוצאות אחרי הזרקה של חומצה היאלורונית?

      חומצה היאלורונית נועדה לטפל באזורי הפנים בהם איבדנו נפחים עם השנים. החומצה ההיאלורונית הינה חומר טבעי שקיים בגוף ועם הגיל והזמן אנחנו מאבדים ומייצרים פחות קולגן ואלסטין וזה מה שמשפיע על הדלדלות העור וההתרוקנות בנפחי הפנים אותם ממלאים בעזרת החומצה ההיאלורונית. מילוי הקמטים, ופיזור אחיד וחלק של החומצה נראה לרוב כעבור שבועיים מיום ההזרקה.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      איך מתבצעת פרוצדורת מילוי שקעי עיניים?

      אזור שקעי העיניים הינו אזור עדין ורגיש מאד , ולצורך טיפול באזור זה נדרשת מיומנות גבוהה . ד"ר שפירו מטפל באזור זה באמצעות קנולה (צינורית דקה שאינה חודרת כלי דם ולמניעת הופעת שטפי דם באזור ההזרקה).

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם הטיפול כרוך בכאב?

      טיפולי הזרקות אינן כרוכות בכאב אך במקרים מסויימים יכולה לעורר תחושת אי נוחות קלה וזאת מכמה סיבות: ראשית במרבית החומרים שבהם משתמש ד"ר שפירו קיים חומר אלחוש , שנית ד"ר שפירו מבצע את ההזרקות באמצעות מחט דקה ועדינה מאד, ושלישית , בלעדי לקליניקה של ד"ר שפירו! מתוך רצון להציע למטופלות הקליניקה חוויה טיפולית נעימה ונטולת כאבים, פיתח ד"ר שפירו טכנולוגיה ייחודית בשם המותג COOLSENSE המאפשרת הקפאה נקודתית במקום ההזרקה, פעולה המאלחשת באופן טבעי את המקום ומציעה טיפול יופי שטרם חווית!

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      האם ניתן לבצע את הטיפול במעמד הייעוץ?

      בוודאי , למעמד הייעוץ ניתן זמן מספיק ארוך המאפשר למטופל לבצע הזרקות כבר במעמד זה.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      לכמה זמן מחזיקים חומרי המילוי ?

      ד"ר שפירו משתמש בחומרים המובילים והאיכותיים בעולם , ישנם חומרים שמחזיקים כ-שנה וישנם חומרים שמחזיקים אפילו שנתיים ויותר.

      Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

      ניתן לשלם בתשלומים?

      קיימת פריסת תשלומים רחבה ונוחה ללא ריבית.