צור קשר ונחזור אליך מיידית:

מילוי סנטר

האם ידעתם, כי לסנטר השפעה גדולה על המראה הכללי של הפנים? הסנטר יוצר את פרופיל הפנים ואת קווי המתאר שלהם, ולכן ישנה החשיבות רבה למבנה שלו.התרבות המערבית מאפיינת קווי אישיות לאנשים, על פי מראה הסנטר שלהם, למשל, גבר בעל סנטר רחב ובולט יחשב לגברי ודומיננטי, ואילו אישה בעלת סנטר רחב תיתפס כגברית וחזקה.
בעודנו צעירים, לסנטר ולאזור קו הלסת יש נפח נכבד עם קוים בולטים, מעוגלים ורציפים. עם השנים, כשאנו מתבגרים, הפנים מאבדות מהנפח שלהן, בשל העלמות שומן הפנים התת עורי, הצטמקות הרקמות הרכות והתקדמות אוסטיאופורוזיס (אובדן סידן) שפוגע במבנה עצמות הגולגולת. בנוסף, העור כבר אינו מתוח כבעבר. מאפייני הגיל הללו מקנים לעור הסנטר מראה מכווץ, מעין עור תפוז, וגורמים להופעת שקעים בפנים, בין השאר גם באזור הסנטר. בתחילה מופיעים השקעים רק בזמן הדיבור ובהמשך בכל תנועת השרירים. כמו כן, משנות הפנים את המבנה שלהן, שהיה עד כה בצורת משולש הפוך עם סנטר בולט, שהוא המקנה לפנים מראה צעיר. הפנים הופכות להיראות כבדות, עד שלעתים הן מזכירות פנים של בולדוג.
כאשר ניגשים לטיפולים להצערת מראה הפנים, לא ניתן להתעלם מהסנטר.עד לאחרונה הטיפול במבנה הסנטר היה באמצעות ניתוח סנטר. כיום ניתן לבצע טיפול מילוי סנטר, ובכך להימנע מניתוח.

מהו מילוי סנטר?

מילוי סנטר הינו תהליך פשוט ומהיר יחסית. תוצאותיו מרשימות ומצליחות להביא לשחזור תווי הפנים, שהיו מוכרים לנו בצעירותנו. באמצעות מילוי סנטר ניתן להשיג מראה אסתטי וטבעי.
לפני הטיפול מחליטים ביחד הרופא והמטופל על המראה הרצוי של הסנטר, ולפי החלטה זו יקבע הרופא מהי כמות חומר המילוי הנדרשת והיכן הוא יוזרק.
בתהליך מילוי סנטר משתמש ד"ר שפירו בעיקר בחומרי מילוי טבעיים, הקיימים בגופנו ממילא, חומרים על בסיס סידן ועוד. ניתן למלא את הסנטר גם עם שומן עצמי. חשוב מאוד להשתמש בחומרי מילוי איכותיים וזמניים, משום שהם מאפשרים תוספות ותיקונים כדי להשיג את המראה הרצוי. לאחר שחומרי המילוי מוזרקים לאזור הסנטר, "מפסל" הרופא את הסנטר, כך שיתאים לשאר חלקי הפנים.
ניתן לבצע שיחזור  סנטר גם עם שתלי סיליקון, אך עושים בהם שימוש רק במקרים של חוסר משמעותי בנפחים באזור. השתלת סיליקון דורשת התערבות כירורגית וכרוכה בעלויות גבוהות, כאבים ומשך החלמה ארוך.
ברוב המקרים הזרקת חומר מילוי לשחזור נפח בסנטר עדיפה בשל היכולת לקבל תוצאות טובות ללא זמני החלמה.
חומרי המילוי המוזרקים לאזור הסנטר נותנים לסנטר מראה בולט עם קווים ישרים, המאפיינים פנים צעירות.
חומרי המילוי הטבעיים אינם נדחים על ידי הגוף ובמשך הזמן הם מתמזגים אל תוך הפנים. זו הסיבה לכך שהאפקט שלהם מתפוגג. ניתן לחזור על טיפול מילוי סנטר כל זמן קצוב, כל אחד לפי נתוניו האישיים, מבלי לחשוש מתופעות לוואי כלשהן.

יתרונות טיפול מילוי סנטר

1. הליך פשוט וקצר, נמשך מספר דקות .
2. טיפול בטוח לגמרי, שאינו מצריך זמן התאוששות והחלמה.
3. אינו כרוך בכאבים.
4. תוצאותיו נראות מיד בתום הטיפול או כמה ימים אחריו, בהתאם לסוג חומרי המילוי שנבחרו.

למי מיועד טיפול מילוי סנטר?

הטיפול מיועד לנשים וגברים המעוניינים להחזיר לפניהם את המראה הצעיר והרענן.
כמו כן, מתאים הטיפול גם לבעלי פגמים אסתטיים באזור הסנטר וקו הלסת, שנגרמו כתוצאה מעיוותים מולדים, אסימטריה באזור, פציעה או תאונה, ירידה דרסטית במשקל ועוד.
תופעות לוואי של טיפול מילוי פנים
בחלק מהמקרים נותרת נפיחות באזור, שעשויה להימשך מספר שעות עד מספר ימים.  במידה וישנם כאבים באזור במטופל, ניתן להשתמש במשככי כאבים קלים לצורך הקלה.