צור קשר ונחזור אליך מיידית:

Juviderm

הזדקנות הינה חלק מהחיים.

יש אנשים שהזקנה מיטיבה עימם , בעוד שברי המזל נראים צעירים מגילם. כשאת נראית "צעירה" , הרגשתך הכללית והאישית טובה. למרות זאת , לא ניתן לעצור את הזמן וככל שהגוף מתבגר,מראהו ומאפייניו של עורך משתנים. גיל,הורמונים ,חשיפה לשמש ועישון ממלאים כולם תפקיד בייצור קווי פנים וקמטים. העור הופך לפגיע ונוקשה יותר.ככל שגילינו עולה,יורד תפקודה של החומצה היאלורונית בעורנו , החשובה כל כך לתהליך אגירת נוזלים. בלוטות ייצור השומן הופכות לפחות פעילות והעור נעשה יבש יותר. כתוצאה מאיבוד שומן ,העור נראה פחות מלא וחלק ואף מאבד מצבעו החינני ומהברק שלו. בתוך כל תהליכי השינוי הללו פועל על עורנו גם כוח המשיכה אשר גורם למראה עור רפוי. הודות ל- JUVEDERM טיפולים אסטטיים ללא התערבות כירורגית הופכים מקובלים יותר ויותר בזכות היותם מהירים יותר ,כואבים פחות ועדינים יותר מניתוחים פלסטיים. מגוון מוצרי הג'ל להזרקה של JUVEDERM מעניק פתרון מהיר וקל. זוהי סדרה חדשה ואטרקטיבית של חומרי מילוי לקמטים המבוססת על חומצה היאלורונית – מרכיב המופיע בגוף באופן טבעי. לפיכך לא רק שהמוצר ממלא את הקמטים ,הוא אף מחליף את מה שאבד מהעור עם השנים. הודות ל- JUVEDERM תוכלי לצפות לשיפור משמעותי ולתוצאות הנשמרות עד לשנה שלמה. תהליך ההזרקה הופך לחוויה נעימה יותר בזכות משכך הכאבים לידוקאין הנמצא ב JUVEDERM .למעשה , זהו הקו היחיד של חומרי מילוי לקמטים על בסיס חומצה היאלורונית שמכיל בתוכו את חומר האלחוש . ע"פ הערכות המחקריות ,75% מהמטופלים העידו כי השימוש ב- JUVEDERM כואב פחות מהשימוש במוצר שאינו מכיל לידוקאין. כיצד יכול טיפול פנים אסתטי ללא התערבות כירורגית לעזור? להזדקנות הפנים שני הבטים עיקריים : קמטים דינמיים הנוצרים מפעילות שרירים וקמטים קבועים שמקורם באיבוד נפח פנים . טיפול בשני תהליכים אלו, המהווים מרכיבים מרכזיים בהזדקנות הפנים, מוביל לתוצאות טבעיות ,מאוזנות ומעודנות. בוטולינום טוקסין מרפה את פעילות השרירים ולכן מחליק את הקמטים הדינאמיים, סדרת מוצרי JUVEDERM מכילה חומר מילוי של חומצה היאלורונית הממלאת את הנפח שאבד לפנים ומטפלת בקמטים הקבועים,על ידי החדרה מחודשת של מרכיב החומצה היאלורונית הטבעי של העור. סידרת מוצרי JUVIDERM ULTRA מכילה מגוון סוגים בעלי מרקם חלק של חומצה היאלורונית – מרכיב טבעי בעורך התורם לרווית העור ולנפחו. הזרקת ג'ל JUVEDERM ULTRA מתחת לעור גורמת לחידוש מיידי של נפח העור , להחלקת קמטי הפנים ולעיצוב השפתיים. זהו מוצר ג'ל חלק הזורם בקלות אל העור ומעניק מראה ותחושה חלקים וטבעיים. מרבית המוצרים הנמכרים למילוי קמטים על בסיס חומצה היאלורונית עשויים מג'ל גבשושי וחולי , כמעין פילינג לפנים. מוצרי JUVEDERM ULTRA ייחודיים בכך שהם מכילים לידוקאין המפחית משמעותית את כאב ההזרקה ומעניק חוויה נעימה יותר. משפחת מוצרי JUVEDERM הינה היחידה המאושרת בארצות הברית למילוי קמטים בינוניים עד חמורים עם תוצאות הנשמרות לתקופה של עד כשנה.

מהי חומצה היאלורונית? חומצה היאלורונית היא מרכיב טבעי הנמצא בגוף המסייע לרווית העור ולמילוי נפחו. חומצה היאלורונית טבעית מתפרקת בגוף תוך יום עד יומיים. נהוג להשתמש בחומצה היאלורונית בטיפולי יופי ואסתטיקה. כמו כן, רופאים מזריקים אותה למפרקים במקרה של דלקת פרקים,כדי לסייע בתנועה ובניתוחי עיניים.

מה משך הטיפול? תהליך ההזרקה לוקח בערך 15-20 דקות .יש לקחת בחשבון את זמן הייעוץ הקודם לטיפול.

האם הטיפול יכאב? מרקם הג'ל החלק של JUVEDERM ULTRA מאפשר לרופא להחדיר את החומר בקלות ובצורה חלקה. כמו כן מכיל הג'ל לידוקאין כדי להפחית מתחושת ההזרקה ולאפשר תהליך נעים יותר.

האם ניתן להבחין מיד בשינוי? כן,התוצאות האסתטיות יהיו מיידיות. תוכלי לראות תוצאות מיד בתום הטיפול מבלי איש יוכל להבחין בכך.

האם אצטרך לקחת ימי חופשה מהעבודה? בהחלט לא! תוכלי לקבוע את התור לטיפול במהלך הפסקת צהריים ולהמשיך בשגרת חייך.

האם ישנן תופעות לוואי לטיפול? לאחר ההזרקה ,ייתכן שתופיע אדמומיות קלה ,נפיחות או רגישות באזור ההזרקה. את יכולה להיות רגועה שתופעות אלו יעברו במהירות וניתן להסתירן בקלות באמצעות האיפור הרגיל. יחד עם זאת ,אל תהססי לפנות למרפאה במקרה ותגובות אלו תמשכנה יותר משבוע,או במידה ומופיעות תופעות לוואי נוספות. כל תהליכי ההזרקה העוריים עלולים לגרום לזיהום.

כמה זמן יימשכו תופעות הלוואי? משך תופעות אלו תלוי בגורמים שונים כגון: גיל,האזור בו הוזרק החומר,כמות ה- JUVEDERM המוזרקת, מצב עורך, אורך חייך, מצב בריאותך. יחד עם זאת ,משפחת מוצרי המילוי על בסיס חומצה היאלורונית של JUVEDERM היא היחידה המאושרת ע"י משרד הבריאות האמריקאי (FDA) למילוי קמטים בינוניים עד חמורים לתקופה של עד כשנה.

מה עלי לדעת לפני תחילת הטיפול? אנו ממליצים להימנע מנטילת אספירין או תרופות אנטי דלקתיות ללא סטרואידים אחרות ( בעלת השפעות משככות כאבים ,מורידות חום או אנטי דלקתיות ) למשך כמה ימים לפני קבלת הטיפול ב- JUVEDERM , זאת על מנת להפחית את הסיכוי לכאבים או דימום במקום ההזרקה.

מתי אזדקק להזרקה נוספת? מטופלים רבים נוהגים לבצע שיפורים קלים ולחזור על טיפול ההזרקה כדי לשמור את המראה הרצוי עבורם. JUVEDERM VOLUMA נפח הפנים משתנה בחלוף הזמן. כולנו מכירים את הקמטים אשר מופיעים בעור הפנים ,דוגמת קמטי צחוק וקמטי כעס.אולם קמטים אלו אינם סימני ההזדקנות היחידים שניכרים על פנינו.לאורך השנים חלים גם שינויים מתחת לפני העור,שם קיים איבוד הדרגתי של רקמות תומכות והשפעות ארוכות טווח של כוח הכבידה. שינויים אלו גורמים לכך ששטחים גדולים מהפנים מאבדים לאורך הזמן מנפחם וצורתם.שינויים אלו ניכרים בעיקר באזור הלחיים ,קו הלסת והסנטר. בעוד שהטיפול בחומרי מילוי יכול לטפל בקמטים ביעילות ,הוא אינו יכול לפתור את בעיית איבוד הנפח.באיבוד נפח יש לטפל בעזרת חומר יעודי שפותח במיוחד למטרה זו והמחזיר את הנפח שאבד לפנים בצורה חלקה ולאורך זמן. JUVEDERM VOLUMA הוא חומר מילוי אשר נבדק והוכח מחקרית כיעיל להשבת הנפח לפנים, תוך קבלת מראה מלא, חלק ובריא לאורך זמן. התוצאות עם JUVEDERM VOLUMA נראות תוך 30 דקות ויכולות להחזיק עד 18 חודשים. JUVEDERM VOLUMA פותח במיוחד על מנת לאפשר לרופא להשיב את הנפח בלחיים , בסנטר ובאזורים נוספים בפנייך ועל ידי כך לקבל תוצאה של הרמת פנים. JUVEDERM VOLUMA מכיל חומצה היאלורונית בעלת תכונות ייחודיות המעניקות לפנייך לחות ונפח ומקנות להן מראה טבעי וחלק אשר יחזיק מעמד לאורך זמן כך שיוחזרו לפנייך מבנה וקווי המתאר הרצויים לך. JUVEDERM VOLUMA יעניק לך תוצאות משביעת רצון. במחקרים שנעשו עם המוצר פורסם כי 98% מהמטופלים ב JUVEDERM VOLUMA דרגו את התוצאות כטובות עד טובות מאוד, אפילו לאחר 18 חודשים מיום הטיפול.